کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بورس ارزی در کشور راه اندازی خواهد شد


کد خبر : ۸۸۹۱۵پنجشنبه، ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۴:۱۰۴۸۳۶ بازدید

معاون اقتصادی رئیس جمهوری بازار سرمایه در کشور را یکی از بهترین کانال‌های انجام سرمایه‌گذاری‌های پایدار و عاملی برای جهش اقتصادی...
بورس ارزی در کشور راه اندازی خواهد شدبورس ارزی در کشور راه اندازی خواهد شد

معاون اقتصادی رئیس جمهوری بازار سرمایه در کشور را یکی از بهترین کانال‌های انجام سرمایه‌گذاری‌های پایدار و عاملی برای جهش اقتصادی دانست و گفت: اصلاح و بازنگری در ارکان بورس با هدف تقویت اقتصادی در این دولت ادامه خواهد داشت.

محسن رضایی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران با تبریک روز مبارزه با استکبار جهانی به ملت مقاوم و پرافتخار ایران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چشم انداز بازار بورس ایران در آینده چه خواهد بود، اظهارداشت: بازار سرمایه و بورس از مهمترین بازارهای اقتصادی ایران و جهان است و بخش مهمی از سرمایه گذاری‌ها در این بازار باعث افزایش و تقویت تولید محصولات صنعتی و کشاورزی می‌شود.

وی با بیان اینکه ادامه اصلاح و بازنگری کاربردی در ارکان بازار بورس از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: دولت برای ادامه این اصلاحات در حال برنامه ریزی بوده و مصمم است که این بازنگری‌ها در راستای تقویت اقتصاد کشور محقق شوند.

به گزارش ایرنا، معاون اقتصادی رییس جمهوری با اشاره به اینکه راه اندازی بورس ارزی نیز یکی از برنامه‌های دولت خواهد بود، گفت: اصلاحات اساسی دولت در بازار سرمایه شامل بورس اوراق بهادار، کالا و انرژی خواهد بود.

وی افزود: به طور قطع در آینده شاهد تقویت و بهبود زیرساخت‌های بازار سرمایه در کشور خواهیم بود تا از این طریق جهش اقتصادی محقق شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها