کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا به 1182 دلار در هر اونس رسید


کد خبر : ۸۸۸۶سه شنبه، ۲ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶:۲۵۱۴۳۴ بازدید

قیمت جهانی طلا در معاملات امروز سه شنبه 8 دلار افزایش یافت و به 1180 دلار در هر اونس رسید.

در حالی که ارزش دلار و شاخص سهام در بازارهای بورس، پس از افزایش های اخیر، کاهش یافته است، قیمت طلا روز سه شنبه افزایش یافت و از پایین ترین رقم 3 هفته اخیر که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود فاصله گرفت.

قیمت هر اونس طلا امروز با 8 دلار افزایش به 1180 دلار رسید. قیمت فلز زرد در جلسه قبل حدود 2 درصد کاهش یافته و در مقطعی به 1170 دلار و 17 سنت رسید که پایین ترین رقم از اول دسامبر تاکنون بود.به دلیل تعطیلات پیش روی کریسمس حجم معاملات در بازار طلا کم بود. بازارهای ژاپن نیز روز سه شنبه تعطیل بود.

آلکس تورندیکه، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «حجم معاملات در بازار طلا همچنان پایین خواهد بود، بنابراین ما انتظار داریم که بازار در دوره تعطیلات پایان سال در همین سطح باقی بماند، اما به دلیل کم بودن نقدینگی، نوسانات شدید در دیگر بازارها نظیر دلار و نفت خام می تواند حرکت بازار را تشدید کند.»

تجار به دقت در حال رصد کردن تحولات بازار بورس و بازار نفت هستند.رشد شاخص ها در بازار بورس و افزایش ارزش دلار می تواند موجب کاهش تقاضا برای طلا شود. کاهش قیمت نفت نیز قیمت طلا را کاهش می دهد.ارزش شاخص ها و دلار آمریکا امروز به دلیل برداشت سود، بخشی از افزایش های جلسه قبل را از دست دادند.بازار فیزیکی طلا نیز شاهد افزایش نسبی تقاضا بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها