کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اطلاعیه اتاق اصناف از تشدید بازرسی از صنوف


کد خبر : ۸۸۷۳۵یکشنبه، ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰:۱۱۱۲۶۳ بازدید

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای با اشاره به هشدارهای مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا، تاکید کرد که بازرسان اتحادیه‌های صنفی...
اطلاعیه اتاق اصناف از تشدید بازرسی از صنوفاطلاعیه اتاق اصناف از تشدید بازرسی از صنوف

اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای با اشاره به هشدارهای مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا، تاکید کرد که بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها با متخلفان به ویژه در صنوف رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و نانوایی برخورد خواهند کرد.

اتاق اصناف ایران در این اطلاعیه‌ اعلام کرد:


اینک بر عموم جامعه روشن و مبرهن است که هر گونه کوتاهی در رعایت موازین بهداشتی، سلامت جامعه را بیشتر به مخاطره می‌اندازد، بنابراین طبعا مسئولیت‌پذیری مضاعف و همت بالاتر و جدی‌تری در اجرای پروتکل های بهداشتی را می‌طلبد.
به همین سبب و حسب مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، رعایت دستورالعمل‌ها و رویه‌های بهداشتی در صنوف برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از سوی جامعه اصناف، امری‌الزام‌آور است.

با توجه به هشدارهای مقامات بهداشتی مبنی بر احتمال بروز موج ششم کرونا و به منظور حفظ سلامت آحاد مردم و خانواده اصناف و جلوگیری از خسارات جانی و مالی، بازرسان اتحادیه‌های صنفی به همراه بازرسان سایر دستگاه‌ها نسبت به برخورد قانونی و عاجل با متخلفان به ویژه در صنوف رستوران، اغذیه فروشی، سوپرمارکت و نانوایی اقدام خواهند کرد.

ایسنا نوشت: بنابراین از تمامی واحدهای صنفی به ویژه در صنوف مذکور انتظار می‌رود تا با دقت و توجه بیشتری به استفاده از ماسک، شست وشوی دست‌ها و حفظ فاصله اجتماعی بپردازند و در این راستا مروج اجرای پروتکل‌های بهداشتی از سوی مشتریان و مراجعان به واحد صنفی خود نیز باشند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها