کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصولات صنعتی را از کجا آنلاین خریداری کنیم؟


کد خبر : ۸۷۸۸۴چهارشنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴:۴۵۵۹۲ بازدید

ناودانی‌ها از جمله مهمترین پروفیل‌هایی هستند که در صنایع مختلف ساختمانی و صنعتی بکارگیری می‌شوند. این پروفیل به شکل U بوده و ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی

ناودانی

ناودانی‌ها از جمله مهمترین پروفیل‌هایی هستند که در صنایع مختلف ساختمانی و صنعتی بکارگیری می‌شوند. این پروفیل به شکل U بوده و در انواع و اقسام وجود دارد. این مقطع فلزی همانند نبشی در دو نوع فابریک و پرسی تولید می‌شود که هر کدام نیز دارای ویژگی‌های مختص به خود هستند. جنس این پروفیل از فولاد کربن بوده و شکل ظاهری آن نیز به صورت دو بال عمود بر جان است. در این مقاله قصد داریم در خصوص این پروفیل پرمصرف اطلاعات بیشتری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

برای مشاهده قیمت ناودانی، خرید و فروش ناودانی سبک و سنگین از سایت تجارت گرام، کلیک کنید.

انواع پروفیل ناودانی

ناودانی‌ها از لحاظ تولید به دو دسته تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

·ناودانی پرسی

از نام این نوع ناودانی مشخص است که روش تولید آن به وسیله‌ی پرس‌‌هایی است که بر روی ورق‌های حداقل با طول 6 متر انجام می‌شود. ضمن اینکه ممکن است در هر صنعت از ورق‌های متفاوتی برای تولید ناودانی استفاده شود که بکارگیری از آن فقط در همان صنعت امکان‌پذیر خواهد بود. بیشترین استفاده از ناودانی پرسی به دلیل شکل و شمایلی که دارد اکثراً در ساختمان‌ها خواهد بود.

·ناودانی نورد شده (فابریک)

در این روش از تولید ناودانی از شمش خام استفاده می‌شود. به این صورت که پس از حرارت دادن شمش‌، آنها را از یکسری غلتک از پیش در نظر گرفته شده عبور داده و در انتها خروجی کار بسته به سایز نورد تعیین خواهد شد. این روش از تولید ناودانی به روش فابریک معروف است.

ناودانی‌ها از لحاظ شکل و ظاهر نیز به موارد زیر دسته‌بندی می‌شوند:

·ناودانی ساده

معمولاً این دست ناودانی‌ها در صنایع ساختمانی و همچنین کاربرد دارد. سایزهای این نوع ناودانی نیز از 8 تا 16 متغییر بوده و ارتفاع آنها نیز از30 میلی‌متر تا 400 میلی‌متر وجود دارد. ضمناً گفتنی است که می‌توان این نوع ناودانی را بر اساس درخواست مشتری تعیین کرد.

·ناودانی مشبک

بعضی از ناودانی‌ها را از ورق‌های نوع گالوانیزه تهیه می‌کنند که ناودانی مشبک معروف هستند. بر روی این نوع ورق‌ها یکسری سوراخ در نظر گرفته شده که به جهت بستن پیچ و مهره خواهد بود. بیشترین بکارگیری از این نوع ناودانی در تهیه قفسه‌های فلزی در محیط‌های مختلف است.

·ناودانی سبک و سنگین

به هر ناودانی که وزن آن نسبت به وزن‌های تعریف شده در جداول استاندارد ناودانی کمتر باشد، ناودانی سبک گفته می‌شود. از این نوع ناودانی‌ها برای مصارف مختلف در نظر گرفته خواهد شد. در مقابل ناودانی سنگین نیز بر اساس سایزهای در نظر گرفته شده در جدول استاندارد و دقیقاً مطابق با آنها خواهد بود. گفتنی است که ناودانی‌های سبک و سنگین کاملاً با یکدیگر متفاوت هستند مخصوصاً در اندازه، وزن و حتی الگوی اشتال.

ویژگی انواع ناودانی

همانطور که می‌دانید ناودانی‌ها بر اساس استفاده‌هایی که از آنها می‌شود دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت بسیار عالی در برابر انواع ضربه.
  • اشغال کردم فضای کم.
  • سرعت در اجرا و نصب بسیار آسان.
  • مقاومت در برابر موارد مانن تنش‌های فولادی.
  • طولانی بودن استفاده از آن.

کاربردهای انواع ناودانی

بکارگیری از ناودانی‌ها بر اساس شکل و اندازه و نوع آنها تفاوت خواهد داشت. با این حال به صورت کلی از انواع ناودانی در موارد زیر استفاده خواهد شد:

  • در نظر گرفتن ناودانی در تهیه نمای انواع ساختما‌ن‌ها.
  • تهیه‌ی انواع چهارچوب.
  • تهیه انواع بناهای معماری.
  • تهیه ماشین‌آلات.
  • ساخت لوازم و وسایل دریایی.
  • بکارگیری از انواع ناودانی به جهت تیر یا ستون.

موارد مهم در تعیین قیمت ناودانی

اولین عاملی که در تعیین قیمت ناودانی نقش دارد، افزایش یا کاهش قیمت آهن و فولاد است. در کنار آن می‌توان به مواردی مانند روش تولید و کارخانه‌ی تولید ناودانی، اندازه‌ آن، وزن و نوع ناودانی تهیه شده، بعنوان عوامل موثر بر قیمت ناودانی اشاره کرد. ضمن اینکه افزایش یا کاهش نرخ دلار نیز می‌تواند در تعیین قیمت این مصالح ساختمانی نقش داشته باشد چرا که ممکن است بعضی از موادهای اولیه یا دستگاه‌های تهیه این پروفیل از خارج از کشور تهیه شود.

خرید انواع ناودانی از سامانه تجارت‌گرام

حال برای اینکه بتوانید از قیمت‌های روز این پروفیل اطلاع داشته باشید و در صورت نیاز با کمترین دغدغه نسبت به تهیه‌ی آن اقدام کنید، احتیاج به یک سامانه یا وب‌سایت معتبر دارید. برای این منظور پیشنهاد می‌کنیم که از سامانه تجارت‌گرام بهره ببرید. در این سایت امکان استعلام قیمت پروفیل‌هایی مانند ناودانی، نبشی، میلگرد و مواردی از این دست را خواهید داشت که معمولاً در کمتر سایتی در اختیار شما عزیزان قرار داده می‌شود.

هدف سامانه تجارت‌گرام که از متخصصین حرفه‌ای بهره می‌برد، ارتباط گرفتن آسان خریدار و فروشنده است تا در این صورت امکان خرید به شکل کاملاً حرفه‌ای انجام شود. به طور کلی برای خرید مصالح مختلف ساختمانی و صنعتی به راحتی می‌توانید از این سامانه بهره ببرید. برای هر گونه مشاوره نیز کافی است که با شماره‌ تماس‌های در نظر گرفته شده، با بخش پشتیبان سامانه تجارت‌گرام در ارتباط باشید.

محصولات صنعتی را از کجا آنلاین خریداری کنیم؟



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها