کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت 42 میلیون تومانی خودرو دنا کاملا دقیق است


کد خبر : ۸۷۵۵سه شنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶:۴۳۶۹۷۰ بازدید

رئیس شورای رقابت با بیان اینکه به صورت کلی قیمت دنا بیشتر از 42 میلیون نیست، گفت: کار شورای رقابت دقیق است مگر اینکه خودروساز اطلاعات غلطی را برای ما ارسال کرده باشد.

رضا شیوا با تأکید براینکه در تعیین فرمول قیمت گذاری خودروی دنا سه روش قیمت گذاری محصولات جدید مدنظر شورای رقابت قرار گرفته است، اظهار داشت: این شورا با در نظر گرفتن قیمت پایه سورن ارتقا یافته به اضافه نصب قطعات جدید و هزینه‌های سرمایه گذاری اقدام به تعیین قیمت دنا نموده است.

وی با اشاره به اینکه به طور اجمالی بررسی‌ها در تعیین قیمت دنا نشان از آن دارد که بهای این محصول بیش از 42 میلیون تومان نخواهد شد، افزود: حتی شورای رقابت سایر روش‌های قیمت گذاری محصولات جدید را نیز مورد بررسی قرار داده و در آنها نیز به همین قیمت حدودی 42 میلیون تومانی رسیده است.

رئیس شورای رقابت اضافه کرد: در حال حاضر کارشناسان مرکز ملی رقابت براساس دستورالعمل ارسالی از سوی شورای رقابت مشغول بررسی قیمت نهایی دنا هستند.

وی با اشاره به اینکه شورای رقابت براساس مدارک و مستندات ایران خودرو محصول دنا را قیمت گذاری کرده است، افزود: این هفته قیمت نهایی این محصول از طرف مرکز ملی رقابت اعلام می‌شود حال اگر ایران خودرو اعتراضی دارد می‌تواند اطلاعات  خود را به شورای رقابت ارسال کند تا کارشناسان این بخش آن را مورد ارزیابی قرار دهند.

شیوا در خصوص بازنگری قیمت دنا نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و اظهار داشت: اگر ایران خودرو مدارک مستندی را برای تجدید نظر قیمت دنا را ارسال کند و کارشناسان نیز آن را بررسی نمایید، در صورت مستند بودن اطلاعات بازنگری‌ها انجام می‌شود. اما به صورت کلی باید تأکید کنم شورای رقابت براساس همان اطلاعاتی که از شرکت خودروساز دریافت کرده، دستورالعمل قیمت دنا را تعیین نموده است. معمولا کار ما دقیق است مگر اینکه خودروساز اطلاعات غلطی را به ما ارسال کرده باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها