کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دریافت قبوض جریمه توسط پست بانک


کد خبر : ۸۷۴۰دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۷:۵۴۴۱۸۶ بازدید

براساس تفاهم‌نامه منعقده بین پست بانک ایران و پلیس راهنمائی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جرائم قبوض راهنمائی ...

براساس تفاهم‌نامه منعقده بین پست بانک ایران و پلیس راهنمائی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، جرائم قبوض راهنمائی و رانندگی به صورت حضوری و غیرحضوری توسط پست بانک ایران در سراسر کشور دریافت می‌‌شود.

بنابراعلام اداره‌کل بازاریابی و تجهیزمنبع براین اساس؛ دارندگان قبوض جرائم راهنمائی و رانندگی می‌توانند با مراجعه حضوری به شعب و دفاتر این بانک و یا به صورت غیرحضوری از طریق درگاه‌های الکترونیکی اعم از اینترنت بانک به نشانی www.postbank.ir، دستگاه‌های خودپرداز(ATM)، تلفنبانک 84284، دستگاه‌های کارتخوان(POS) و پایانه شعب(PinPad) و وب‌کیوسک با استفاده از کارت شتابی نسبت به پرداخت وجوه آن اقدام نمایند.

بنابراین گزارش: قبوض دارای شناسه پرداخت و شناسه قبض از طریق درگاه‌های الکترونیکی و شعب و دفاترخدمات بانکی قابل پرداخت می‌باشد.

گفتنی است: پست بانک ایران به عنوان دومین بانکی است که وجوه قبوض راهنمائی و رانندگی را دریافت می‌کند.

شایان ذکر است: درحال حاضر بیش از 14هزار شعبه و دفترخدمات بانکی شهری و روستائی این بانک به صورت لحظه‌ای(Online)، آماده ارائه خدمات متنوع بانکی به هموطنان می‌باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها