کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بیمه ایران جریمه تعدد خسارت و تحویل داغی را حذف کرد


کد خبر : ۸۷۲۲دوشنبه، ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۸:۵۸۴۴۴۸ بازدید

معاون بیمه خودرو بیمه ایران با تأیید رأی دیوان عدالت اداری درباره حذف جریمه های بیمه های شخص ثالث از اجرای کامل این طرح خبر ...

معاون بیمه خودرو بیمه ایران با تأیید رأی دیوان عدالت اداری درباره حذف جریمه های بیمه های شخص ثالث از اجرای کامل این طرح خبر داد و گفت: مراکز پرداخت خسارت اتومبیل به منظور ارائه خدمات مناسب تر به بیمه گذاران از این پس داغی نمی گیرند.

عباس فراشیانی گفت: یکی از بهترین تصمیم های بیمه ایران در این صنعت حذف تعدد جریمه های شخص ثالث بود که اکنون محقق شده است.وی افزود: به محض اعلام رأی دیوان عدالت اداری بیمه ایران نخستین بیمه گر بود که آن را اجرایی کرد و هیچ جریمه ای برای تعدد خسارت نداریم.معاون بیمه خودروی بیمه ایران تصریح کرد: در گذشته بیمه گزار اگر تعدد خسارت می داشت مشمول پرداخت جریمه می شد که باید آن را از حق بیمه پرداخت می کرد.

پرداخت خسارت ، بدون داغی

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران گفت: مراکز پرداخت خسارت اتومبیل به منظور ارائه خدمات مناسب تر به بیمه گذاران از این پس داغی نمی گیرد.

فراشیانی با اشاره به اینکه در این طرح سرعت رسیدگی به پرونده های بیمه ای بیشتر شده است و بیمه گذاران و زیان دیدگان درمدت زمان کوتاهتری خسارت خود را دریافت می کنند، افزود: پیش از این بیمه گذاران و زیان دیدگان برای دریافت خسارت خود باید داغی خودروی خسارت دیده را به شعب پرداخت خسارت ارائه و سپس غرامت دریافت می کردند.وی افزود : این مسئله علاوه بر وقت و هزینه، چرخه رسیدگی به پرونده های بیمه ای را طولانی تر می کرد و باعث می شد مراجعه کنندگان دیرتر خسارت دریافت کنند که این موضوع  موجب نارضایتی بیمه گذاران شده بود.

مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران تصریح کرد: با این کار مراجعه بیمه گزاران به شعب کاهش پیدا می کند و ارائه خدمات بیمه ای در زمان کوتاهتری انجام می گیرد.مدیر بیمه های اتومبیل بیمه ایران در ادامه از کاهش نرخ پوشش های اضافی بیمه نامه بدنه اتومبیل این مجموعه نیز خبر داد و گفت : در بیمه نامه های بدنه و در ارائه پوشش های اضافی تعدیل نرخ داریم که هنگام عقد قرارداد به اطلاع بیمه گذاران می رسد.

پرداخت بیمه های خسارت رانندگی زائران اربعین در محل

مدیر بیمه خودروی بیمه ایران با بیان اینکه تمام دفاتر بیمه ای غرب کشور در  فراخوانی به زائران اربعین حسینی (ع) خدمت رسانی می کنند از ارائه خدمات ویژه به آنان خبر داد.

فراشیانی گفت: گروه هایی  از استان های کرمانشاه، ایلام، همدان، کردستان و خوزستان با استقرار در مسیر زائران حرم اباعبدالله الحسین (ع) در کمترین زمان خدمات پرداخت بیمه خسارت را انجام می دهند.وی افزود: به منظور رفاه حال زائران اربعین تیم های سیار مستقر در مکان های متعدد واقع در مسیر حرکت زائران با حضور و بررسی خسارت رانندگی ،خسارت را در محل پرداخت می کنند.مدیر بیمه خودروی بیمه ایران تصریح کرد: همه عملیات مربوط به کارشناسی و پرداخت خسارت به صورت میدانی در محل صورت می گیرد.

فراشیانی با بیان اینکه بنا بر توان و ظرفیت هر استان تعدادی دفاتر و واحدهای سیار در مسیر زائران اربعین تعیین شده است ، گفت: برای نمونه در استان کرمانشاه 5 واحد و تیم سیار در استان خوزستان 5 تیم سیار و ایلام هم 3 تیم سیار بیمه مستقر شده است.

مدیر بیمه خودروی بیمه ایران با ابراز خوشحالی از ارائه خدمت به زائران حسینی گفت: زائران در صورتی که بیمه نامه و مدارک هم  نداشته باشند با ارائه شماره پلاک همه خدمات پرداخت خسارات را دریافت می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها