کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

با 1.5 تا 2 میلیارد تومان کجا می توان خانه خرید؟


کد خبر : ۸۷۱۶۱دوشنبه، ۲۲ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۶:۱۶۱۱۰۴۷ بازدید

در حالی که میانگین قیمت مسکن در تهران بیش از 30 میلیون تومان شده؛ اما در برخی محله‌ها و مناطق پایتخت می‌توان آپارتمان‌های نوساز...
با 1.5 تا 2 میلیارد تومان کجا می توان خانه خرید؟با 1.5 تا 2 میلیارد تومان کجا می توان خانه خرید؟

در حالی که میانگین قیمت مسکن در تهران بیش از 30 میلیون تومان شده؛ اما در برخی محله‌ها و مناطق پایتخت می‌توان آپارتمان‌های نوساز با قیمتی بین 15 تا بیش از40 میلیون تومان و با توان اقتصادی بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان خریداری کرد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد اگر بین 1.5 تا 2 میلیارد تومان بودجه برای خرید آپارتمان نوساز در نظر گرفته‌اید می‌توانید در محله زمزم و خیابان زهتابی یک واحد 115 متری را به قیمت یک میلیارد و 720 میلیون تومان و به عبارت بهتر با متری 15 میلیون تومان خریداری کنید.

در رتبه دوم ارزان‌ترین املاک نوساز محدوده وردآورد قرار دارد که یک آپارتمان نوساز 133 متری را می‌توانید با 2 میلیارد تومان بخرید.

در میدان قزوین یک واحد 84متری نوساز را متری 17 میلیون و 850 هزار تومان و با قیمت کل 1.5 میلیارد تومان برای فروش آگهی کرده‌اند.

به گزارش خبر آنلاین، گران‌ترین فایل مربوط به یک آپارتمان 42 متری در شهران است که متری 41 میلیون و 900 هزار تومان و قیمت کل یک میلیارد و 760 میلیون تومان برای فروش آن تعیین شده است.

در جایگاه بعدی، یک واحد 47 متری در پیروزی قرار دارد که مالک برای فروش آن به ازای هر متر 35 میلیون و 100 هزار تومان و قیمت کل یک میلیارد و 650 میلیون تومان درخواست کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها