کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرار سارقان مسلح پس از تیراندازی به پلیس


کد خبر : ۸۷۰۷۶یکشنبه، ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۶:۰۴۱۰۴۵ بازدید

ردیابی‌های پلیس پایتخت برای دستگیری سه مرد مسلح ناشناس که پس از تیراندازی شبانه به پلیس و سرقت یک خودروی پژو متواری شده‌اند همچنان ادامه دارد.

ردیابی‌های پلیس پایتخت برای دستگیری سه مرد مسلح ناشناس که پس از تیراندازی شبانه به پلیس و سرقت یک خودروی پژو متواری شده‌اند همچنان ادامه دارد.

سرهنگ جلیل موقوفه‌ای، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ درباره جزئیات این درگیری مسلحانه در بزرگراه همت گفت: در ساعات پایانی پنجشنبه شب، مأموران گشت کلانتری 140 باغ فیض در محدوده بزرگراه شهید همت در یک کوچه بن‌بست به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکی با سه سرنشین مشکوک و برای بررسی موضوع به خودرو نزدیک شدند،اما سرنشینان خودرو به محض مشاهده مأموران، اقدام به تیراندازی به‌سمت پلیس کردند که در این حین مأموران پلیس اقدام متقابل را آغاز کردند که یکی از متهمان زخمی شد اما هر سه متهم از خودرو پیاده شده و پا به فرار گذاشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه متهمان حین فرار وارد بزرگراه شده و راننده یک خودروی پژو 207 را به زور از خودرو پیاده کرده و پژو را سرقت کردند،گفت: در جریان تیراندازی میان پلیس و مجرمان غیر از یکی از متهمان یکی از مأموران پلیس نیز مجروح شد که با انتقال به مرکز درمانی اقدامات درمانی برای وی انجام شد.
موقوفه‌ای با بیان اینکه از خودروی متهمان چهار قبضه سلاح جنگی و هفت تیغه خشاب سلاح کلاشنیکف برجا ماند، اظهارکرد: اقدامات برای دستگیری این افراد از سوی پلیس آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها