کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مغایرت جدید در قبوض همراه اول و پاسخ اپراتور


کد خبر : ۸۶۲۵چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۰:۱۱۵۴۵۲ بازدید

مدیر عامل همراه اول درباره مغایرت در بعضی قبوض تلفن همراه در این دوره توضیح داد: در دوره اخیر به دلیل ارتقا خدمات مشترکان وقفه‌ای در فعال‌سازی ...

مدیر عامل همراه اول درباره مغایرت در بعضی قبوض تلفن همراه در این دوره توضیح داد: در دوره اخیر به دلیل ارتقا خدمات مشترکان وقفه‌ای در فعال‌سازی بسته‌ها به وجود آمد و اگر مشترکان اعتراضی دارند به شکایات آنها ترتیب اثر داده خواهد شد.

صبح امروز علی اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات از ایجاد مشکلاتی در برخی قبض‌ اخیر همراه اول خبر داد و گفت: اخیرا به دلیل اشتباه در سیستم BILLING (صورت حساب گیری) همراه اول برخی مشترکان مغایرت هایی را در قبوض خود مشاهده کرده‌اند که برای مثال مشترکی مکالمه بین‌الملل نداشته اما در قبض هزینه بین الملل برایش ثبت شده، در این مورد همراه اول موظف به بررسی موارد شده و اگر مشترکی احساس می کند در قبض خود با رقم‌های بالا مواجه شده می‌تواند این موضوع را از طریق سامانه شرکت ارتباطات سیار یا سامانه 195 وزارت ارتباطات پیگیری کند تا قبض او مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

امروز وحید صدوقی در نمایشگاه الکامپ در پاسخ به سوال فارس درباره رخداد این مشکل، توضیح داد: در قبوض همراه اول که هر ماه یکبار توزیع می‌شود مشترکان اگر اشکالی می‌بینند به اپراتور اعلام ‌کنند و همراه اول موارد را بررسی می‌کند.

مدیرعامل همراه اول افزود: مورد اخیر پیش‌آمده، احتمالاً به دلیل راه‌اندازی شبکه نسل سوم و افزایش مصرف داده بوده که مشترکان باید بسته اینترنتی فعال می‌کردند که این کار را انجام ندادند.

وی ادامه داد: در این باره اعلام می‌کنیم که اگر مشترکی تقاضای بسته داده و به دلایلی بسته برای او فعال نشده، این مغایرت را برطرف خواهیم کرد.

صدوقی اظهار داشت: در دوره اخیر خدمات مشترکین و سیستم صورتحساب‌گیری همراه اول ارتقاء یافت که در آن زمان وقفه‌ای را در فعال‌سازی بسته ها شاهد بودیم.

مدیرعامل همراه اول افزود: میزان مراجعاتی که در این بازه به همراه اول شده بسیار محدود بوده است و در این باره اعلام کرده‌ایم که اگر مشترکان در خصوص مکالمه، پیامک و مصرف دیتا اعتراضی دارند و احتمالاً بسته برای آنها فعال نشده به شکایات ترتیب اثر داده خواهد شد و قبوض بررسی می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها