کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجمع دوباره مالباختگان مشهدی در مقابل مجلس


کد خبر : ۸۶۱۹چهارشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۹:۴۱۵۵۸۷ بازدید

در راستای تجمع برخی از مالباختگان اهل مشهد مقدس مقابل مجلس شورای اسلامی که در خرید خودروهای شرکت دیارخودرو از نمایندگی سابق این شرکت ...

در راستای تجمع برخی از مالباختگان اهل مشهد مقدس مقابل مجلس شورای اسلامی که در خرید خودروهای شرکت دیارخودرو از نمایندگی سابق این شرکت در مشهد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند، مدیرعامل شرکت دیار خودرو توضیحاتی را ارائه کردند.

عصر خودرو - محمدتقی حسن خانلو، مدیرعامل شرکت دیارخودرو از چگونگی  و دلایل  تجمع مجدد ابن هموطنان کسب اطلاع کرد.   

-  با توجه به اینکه امروز صبح حدود 60 نفر از معترضین که از مشهد برای پیگیری حقوق خود، روبروی مجلس شورای اسلامی تجمع کرده بودند، چه پاسخی برای آنها دارید؟

خانلو: از مدتی قبل که این مشتریان عزیز برای طرح موضوع به شرکت دیارخودرو مراجعه کرده بودند، به آنها پاسخ دادیم که موضوع مربوط به نمایندگی سابق این شرکت در مشهد مقدس می باشد که خارج از چهارچوب و ضوابط تعریف شده، اقدام به فروش و پیش فروش تعدادی خودرو و اخذ وجوه به حساب شخصی خود کرده بود و آن را کتمان می کرد.

-  تاکنون چه اقداماتی جهت احقاق حقوق مالباختگان صورت گرفته است؟ دیارخودرو پیش از این اطلاعاتی در مورد نحوه پرداخت ها به مشتریان داده بود؟

خانلو: پرونده نماینده متخلف در دادسرای مشهد مقدس در دست بررسی است. همچنین شرکت پیش از این، مانند تمام شرکت های خودروسازی، علاوه بر سایت رسمی، به جهت اهمیت موضوع، در روزنامه های کثیرالانتشار نیز تاکید کرده بود که مشتریان باید وجوه خود را فقط به حساب رسمی این شرکت نزد موسسه مالی و اعتباری کوثر واریز کنند اما متاسفانه وجوه موضوع قرارداد مستقیما به حساب آقای مجاهد، نمایندگی سابق دیارخودرو در مشهد واریز شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها