کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای نفت در بازارهای جهانی


کد خبر : ۸۵۷۰۹سه شنبه، ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶:۵۳۲۷۰ بازدید

قیمت نفت خام در معاملات امروز سه‌شنبه، در حالی تثبیت شد که دیشب با نگرانی از کند شدن اقتصاد چین و افزایش تولید نفت اوپک پلاس ...
بهای نفت در بازارهای جهانیبهای نفت در بازارهای جهانی

قیمت نفت خام در معاملات امروز، سه‌شنبه، در حالی تثبیت شد که دیشب با نگرانی از کند شدن اقتصاد چین و افزایش تولید نفت اوپک پلاس با سقوط سنگینی روبرو شده بود.

ادوارد مویا، اقتصاددان و تحلیل‌گر ارشد شرکت اوآندا، می‌گوید: چین پرچمدار رشد اقتصادی آسیا است و اگر کند شدن اقتصادی این کشور عمیق‌تر شود نگرانی‌های زیادی از این که چشم‌انداز اقتصادی جهان شاهد یک سقوط گسترده خواهد بود شدت خواهد گرفت.

فعالیت کارخانجات چین در ماه جولای با کندترین رشد خود در یک سال و نیم گذشته روبرو شد که این نگرانی‌هایی در مورد کند شدن دومین اقتصاد بزرگ جهان و بزرگترین واردکننده نفت خام در دنیا به وجود آورد.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت، تا ساعت ۷:۵۳ به وقت تهران، ۰.۰۸ درصد رشد کرد و به ۷۲.۹۵ دلار رسید. این شاخص در معاملات دیشب ۲.۱۶ دلار یا ۲.۹ درصد سقوط کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام آمریکا هم تا این لحظه درصد رشد کرد و به دلار رسید. این شاخص در معاملات دیشب ۲.۴۴ دلار یا ۳.۳ درصد سقوط کرده بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها