کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکرار یک سناریو بی معنی / قیمت دنا باز هم تعیین نشد !


کد خبر : ۸۴۸۶چهارشنبه، ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۶:۳۴۶۳۷۳ بازدید

رئیس شورای رقابت از مخالفت این شورا با افزایش قیمت دو مدل از خودروهای MVM خبر داد.

رضا شیوا درباره آخرین تصمیمات گرفته شده در شورای رقابت برای قیمت گذاری دو مدل خودروی ام وی ام و دنا اظهار کرد: شرکت ام وی ام برای تغییر ام وی ام 315 در دو مدل هاچ بک و معمولی پیشنهاداتی را برای افزایش قیمت داشت که مورد پذیرش قرار نگرفت.

وی ادامه داد: همچنین برای خودروی X33 در دو مدل دنده استاندارد و اتوماتیک پیشنهاد افزایش قیمت وجود داشت که با آن نیز موافقتی نشد.

شیوا در رابطه با علت مخالفت شورای رقابت با افزایش قیمت خودروی X33 (تیگو) عنوان کرد: کارشناسان در این مورد مدارک خوبی ارائه کرده‌اند، مبنی بر این که تغییرات ایجاد شده در خودرو ظاهری بوده و باید انجام می‌شد. در نتیجه اگر قرار باشد که هر ساله با تغییری که در ظاهر خودرو ایجاد می‌شود افزایش قیمت را به همراه داشته باشد در دوره کوتاه قیمت‌ها به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش می‌یابد.به گفته وی، برای افزایش قیمت لازم بود تا حداقل آپشنی به خودرو اضافه می‌شد نه این که فقط ظاهر آن تغییر می کرد.

رییس شورای رقابت حداکثر قیمت پیشنهادی از سوی خودروسازان برای افزایش را حدود 1.5 میلیون تومان عنوان کرد.شیوا در مورد قیمت‌گذاری خودروی دنا نیز یادآور شد: در جلسه امروز فرصتی برای بررسی پیشنهادات در مورد قیمت دنا ایجاد نشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها