کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عدم تحویل به موقع صدای مشتری را در آورد !


کد خبر : ۸۴۴۴سه شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۸:۴۳۸۲۸۲ بازدید

زمان تحویل برخی خودروهای خریداری شده از شرکت سایپا بیش از حد طولانی شده و صدای خریداران را درآورده است. به طوری که برخی خریداران ...

زمان تحویل برخی خودروهای خریداری شده از شرکت سایپا بیش از حد طولانی شده و صدای خریداران را درآورده است. به طوری که برخی خریداران خودروی «پارس تندر» سایپا با وجود گذشت چندین ماه از موعد تحویل خودروی خود هنوز موفق به دریافت خودرو نشده‌اند.

سایپایی‌ها با وجود اینکه به تعهدات قبلی خود برای تحویل تندر 90 عمل نکرده بودند در مهرماه نیز اقدام به پیش‌فروش محصولاتی مانند تندر90 کردند تا تعهدات این خودروساز چند برابر شود. یکی از خریداران تندر 90 در این باره گفت که یکی از مدیران فروش سایپا در پاسخ به اعتراض من به عدم تحویل خودرو در موعد مقرر گفت جریمه تاخیر را به شما پرداخت می‌کنیم در حالی که من خودروی خود را برای استفاده خریداری کرده‌ام و اگر به دنبال سود تاخیر بودم، پول خود را در بانک می‌گذاشتم و سود آن ‌را می‌گرفتم. حتی ایسنا 2 ماه پیش گزارش داد که شنیده شده برخی دیگر از خریداران خودروی پارس تندر سایپا موفق شده‌اند با استفاده از ارتباطاتشان خودروی خود را زودتر از موعد تحویل بگیرند.

برخی دیگر از ثبت‌نام‌کنندگان نیز با طرح این سوال که اگر سایپا به هر دلیلی امکان تحویل خودروهای فروخته شده در موعد مقرر را ندارد پس به چه دلیل از خریداران جدید ثبت‌نام می‌کند آنها معتقدند اگر میزان تولید پارس تندر منطبق با میزان تقاضا نیست چرا با وجود تعهدات عقب‌افتاده باز هم این خودرو پیش فروش شده است؟ در این شرایط و در حالی که سایپایی‌ها در مهرماه با وجود اینکه تعهدات چند ماه پیش را انجام نداده بودند  دور جدید پیش‌فروش این خودرو را با موعد تحویل اردیبهشت‌ماه سال آینده آغاز کرده است. این رویه حتی اعتراض رئیس شورای رقابت را هم در پیش داشته است. رضا شیوا با بیان اینکه شرکت‌های خودروساز موظف هستند تا پایان سال همه تعهدات خود را درباره خودروی تندر ۹۰ نسبت به مشتریان خود انجام دهند، گفت: شورای رقابت به جد این موضوع را پیگیری و بازرسی‌هایی را از شرکت‌های خودروساز انجام می‌دهد.

رضا شیوا در گفت‌وگو با ما، افزود: شرکت سایپا هنوز اطلاعات خودروهای جدید خود را به شورای رقابت ارسال نکرده است البته به نظر می‌رسد سایپا عجله‌ای هم برای ارسال اطلاعات خودروهای جدید خود به شورای رقابت ندارد. رئیس شورای رقابت درباره خودروی تندر 90 که این روزها با افزایش قیمت در سطح بازار روبه‌رو شده است نیز گفت: شرکت‌های خودروساز موظف هستند تا پایان سال همه تعهدات خود را در خودروی تندر 90 نسبت به مشتریان خود انجام دهند. شیوا با اعلام اینکه شرکت‌های خودروساز در حال حاضر به هیچ عنوان نباید به فروش نقدی تندر 90 بپردازند، افزود: تا زمانی که قرارداد محکمی با رنو پارس نماینده شرکت رنو در ایران منعقد نشده است نباید تعهدات جدیدی در فروش این خودرو در قبال مشتریان ایجاد کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها