کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فروش موبایل راکد شد


کد خبر : ۸۴۳۷دوشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۰:۲۶۵۳۳۵ بازدید

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: بازار موبایل تهران بعد از نوسانات یک هفته‌ای نرخ ارز از دیروز کاملا خوابید و گوشی‌هایی چون آیفون در بازار نایاب شدند.

 بازار تلفن‌های همراه و غالبا ابزارهای مبتنی بر تکنولوژی که در اختیار برندهای خارجی و تولیدکنندگان به نام دنیاست موجب شده تا هر از گاهی در ایران دچار اختلالاتی شود.نوسانات یک هفته‌ای نرخ ارز در بازار ایران، تجربه‌ای دیرینه در این حوزه را مجددا یادآور شد به گونه‌ای که برخلاف روند همیشگی بازار، این بار فروشنده در بازار پیدا نمی‌شود.

تقاضا هم‌راستا با افزایش قیمت‌ها در حالی در بازار ایران برای کالای موبایل بالا رفته است که عرضه کننده‌ای حاضر به فروش محصولی که ممکن است فردا قیمتی بیش از ارزش امروز داشته باشد، نیست.در این راستا و برای تحلیل وضعیت بازار، گفت‌وگویی با افشار فروتن رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه فروشندگان از عرضه گوشی به متقاضیان خودداری می‌کنند، اظهار کرد: این رویه بعد از نوسانات نرخ ارز در بازار ایران به وجود آمد و روز گذشته که برای خرید یک دستگاه آیفون به بازار رفتم، شاهد بودم که آیفون دیگر در بازار فروش نمی‌رود تا ثبات بر بازار ارز حکم‌فرما شود.

او افزود: قیمت گوشی بازار تهران در حال حاضر غیرقابل محاسبه شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان موبایل گفت: فروشندگان در حال حاضر برای عرضه امروز و فردا می‌کنند و منتظر موقعیتی هستند که ضرردهی کمتری داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: همانطور که وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی عنوان کردند این شرایط طبیعی نیست و دلیلی برای افزایش نرخ ارز وجود ندارد اما در زمان مذاکرات هسته‌ای شاهد بودیم که رسانه‌ها هر روز از بازار ارز گزارش می‌دادند که به نوعی این جو را القا می‌کرد که قرار است دلار گران شود.

وی در پایان گفت: اکنون به دلیل قیمت‌های پرتی که توسط عرضه‌کنندگان ارائه می‌شود، متقاضیان هم راضی به خرید نیستند و بازار موبایل کاملا خوابیده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها