کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام رمز ارز بیشترین رشد و محبوبیت را دارد؟


کد خبر : ۸۴۱۶۸پنجشنبه، ۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳:۵۸۷۲۵۵ بازدید

پس از هفت ریزش متوالی، سرانجام ترمز ریزش قیمت ها از دیروز (چهارشنبه) کشیده شد و...
کدام رمز ارز بیشترین رشد و محبوبیت را دارد؟کدام رمز ارز بیشترین رشد و محبوبیت را دارد؟

 پس از هفت ریزش متوالی، سرانجام ترمز ریزش قیمت ها از دیروز (چهارشنبه) کشیده شد و قیمت ها رفته رفته از کف دو ماهه خود فاصله گرفتند.

در این بین، ارز محبوب دوج کوین به لطف اعلام خبر حمایت دارندگان بزرگ این ارز از آن و افزایش تقاضای خرید در بین معامله گران خرد بیشترین رشد قیمتی را به نسبت سایر ارزها به ثبت رساند.

بسیاری از نهنگ های دوج اعلام کرده اند با وجود ریزش شدید اخیر این رمزارز قصد فروش دارایی خود را ندارند. 

جدال بین خریداران و فروشندگان بیتکوین در سطح ۳۰ هزار دلاری به شدت بالا گرفته است، چرا که کانال ۳۰ هزار دلاری مرز روانی بسیار مهمی محسوب می شود و شکسته شدن آن بیتکوین را به سمت ۲۰ هزار دلار سوق خواهد داد.

یک ماه اخیر به عنوان بدترین دوره ارزهای دیجیتالی در پنج سال اخیر عمل کرد اما برخی از معامله گران امیدوارند در روزهای باقی مانده از ماه ژوئن این روند تغییر پیدا کند.

در ادامه اتخاذ رویکرد سخت مقابل ارزهای دیجیتالی این بار بانک مرکزی روسیه نسبت به آن ها جبهه گرفته است. الویرا نابیولینا- رییس بانک مرکزی روسیه- با اشاره به نوسانات شدید قیمتی ارزهای دیجیتالی در ماه های اخیر گفته است که این ارزها خطرناک ترین جا برای سرمایه گذاری هستند و توصیه بانک مرکزی به مردم این است که اصلا در این بازار سرمایه گذاری نکنند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی در حال حاضر ۱۳۳۰ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۳۱ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۱ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت کوین و ۱۷ درصد در اختیار اتریوم است. بیت‌ کوین ۱۲ سال پیش توسط گروه گمنامی از معامله‌گران بر بستر بلاک‌چین ایجاد شد و از سال ۲۰۰۹ معاملات اولیه آن شکل گرفت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها