کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دلیل افزایش قیمت مسکن مهر پردیس


کد خبر : ۸۴۰۵یکشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵:۵۶۲۳۹۰ بازدید

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در صورت تامین مبلغ اعلام شده از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس (12 میلیون تومان به ازای هر واحد ...

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: در صورت تامین مبلغ اعلام شده از سوی شرکت عمران شهر جدید پردیس (12 میلیون تومان به ازای هر واحد مسکونی)، سرعت پیشرفت و تحویل پروژه‌ها در این شهر افزایش خواهد یافت.

حسن ولی پور درباره افزایش قیمت واحدهای مسکن مهر در این شهر اظهار کرد: افزایش قیمت اعلام شده ناشی از دو موضوع کلی است که موضوع اول مصوبه هیات دولت در تاریخ 20 اردیبهشت 1392 است که بر این اساس به وزارت راه و شهرسازی و شرکت عمران شهرهای جدید اجازه داده شد برای تکمیل و ساخت خدمات زیربنایی و روبنایی از آورده مردم استفاده شود.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در پاسخ به ایسنا درباره دلیل اعلام این افزایش قیمت در این مقطع زمانی اظهار کرد: افزایش قیمت‌ها مربوط به سال گذشته بوده و ما ترجیح دادیم درحالی که در حساب متقاضیان مبالغی وجود داشته مردم پول جدید تزریق نکنند چون سودی که به مردم تعلق می‌گیرد، چهار درصد است.

ولی پور با بیان این‌که همه سعی خود را کرده‌ایم تا این اعلام را با تاخیر انجام دهیم، تصریح کرد:‌همه تلاشمان را در راستای کاهش میزان قیمت داشته‌ایم.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس با اشاره به این‌که اگر تا پایان آذر ماه مبالغ ریخته شود سرعت پیشرفت پروژه‌ها افزایش خواهد داشت، تصریح کرد: اگر تا زمان در نظر گرفته شده مبالغ واریز نشود پروژه‌ها با تاخیر مواجه خواهند شد.

وی در ادامه درباره اعلام برخی رسانه‌ها که در صورت پرداخت نشدن این مبالغ متقاضیان حذف می شوند تصریح کرد: این موضوع صحت ندارد.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید پردیس درباره تحویل واحدها در این شهر اظهار کرد: در فاز سه هر روز تعدادی واحد تحویل داریم، اما 16 هزار واحد در فازهای دیگر وجود دارند که به دلیل تکمیل نبودن خدمات زیربنایی و روبنایی امکان تحویل آن‌ها وجود ندارد.

ولی پور خاطرنشان کرد: هر زمان که وزارتخانه‌های متولی تکمیل خدمات اعلام کنند ما آماده تحویل واحدها هستیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها