کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعیین نرخ جدید شیرخام به بعد از انتخابات موکول شد !


کد خبر : ۸۳۶۷۱شنبه، ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۷:۰۷۱۹۹۴ بازدید

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران با بیان اینکه تعیین نرخ جدید شیر خام به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول ...
تعیین نرخ جدید شیرخام به بعد از انتخابات موکول شد !تعیین نرخ جدید شیرخام به بعد از انتخابات موکول شد !

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران با بیان اینکه تعیین نرخ جدید شیر خام به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد،گفت: دامداران به شدت در حال زیان هستند.

سید احمد مقدسی در گفتگو با مهر با بیان اینکه تعیین نرخ جدید شیر خام به بعد از انتخابات ریاست جمهوری موکول شد، گفت: متأسفانه شرایط تولید مناسب نیست و تولیدکنندگان به شدت در حال زیان هستند.

وی درباره اینکه هفته گذشته قرار بود در جلسه‌ای درباره نرخ جدید شیرخام بحث‌های کارشناسی مطرح و قیمت‌های پیشنهادی بررسی شود، افزود: مسئولان مربوطه اصلاً اجازه مطرح شدن موضوع را ندادند و بحث فعلاً منتفی شد.

مقدسی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده تولید شیرخام روز به روز بالاتر می‌رود، گفت: نرخ مصوب شیرخام در حال حاضر ۴ هزار ۵۰۰ تومان در هر کیلوگرم و قیمت تمام شده تولید هم اکنون ۶ هزار و ۲۶۰ تومان است.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خشکسالی دامداران در تأمین علوفه‌های خشبی با مشکلات عمده مواجه هستند، افزود: قیمت ذرت علوفه‌ای، کاه، کلش و یونجه روز به روز در حال افزایش است و تولیدکنندگان را با مشکلات زیادی مواجه کرده است.

مقدسی درباره اینکه آیا دولت برای وقفه‌ای که در تعیین نرخ شیرخام ایجاد کرده و به منظور جلوگیری از زیان تولیدکنندگان، تسهیلاتی را طی این مدت برای آنان در نظر گرفته است؟، گفت: هیچ تسهیلاتی در نظر گرفته نشده است، دولت فقط جو و ذرت و سویا را تأمین می‌کند که این کار هم به سختی انجام می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها