کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

5 هزار میلیارد تومان برای طرح رتبه‌بندی معلمان


کد خبر : ۸۳۴۴۸پنجشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵:۵۳۱۹۲۹ بازدید

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان پنج هزار میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی شده است.

محسن حاجی میرزایی صبح امروز در حاشیه سفر یک روزه خود به استان بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به لایحه رتبه‌‌بندی فرهنگیان اظهار داشت: دولت لایحه رتبه‌بندی معلمان را تقدیم مجلس کرده و کلیات آن در کمسیون آموزش و تحقیقات به تصویب رسیده است.

وی بیان کرد: همچنین به درخواست نمایندگان مجلس شورای اسلامی فوریت این لایحه به رای‌گیری گذاشته شد و مجلس با اولویت و فوریت آن موافقت کرده و مراحل بررسی و تصویب آن بعد از تعطیلات در نخستین جلسه مجلس در دستور کار قرار می‌گیرد.

حاجی میرزایی اضافه کرد: با توجه به اینکه اعتبار طرح رتبه‌بندی معلمان از ابتدای سال 1400 پیش‌بینی شده، نمایندگان مجلس شورای اسلامی انگیزه خوبی برای اینکه این لایحه هر چه سریع‌تر به قانون تبدیل شود، دارند.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: براین اساس هر زمانی که لایحه رتبه‌بندی معلمان به تصویب برسد، از ابتدای فروردین‌ماه 1400 برای کسانی که واجد شرایط تشخیص داده شوند و رتبه‌های مختلف را احراز کنند قابل اعمال خواهد بود.

حاجی میرزایی گفت: چون در سال نخست باید مراحل احراز صلاحیت‌ها انجام شود این کار به تدریج انجام و معلمان در مدت سه سال در رتبه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

وی در مورد واکسیناسیون فرهنگیان اضافه کرد: با هماهنگی‌هایی که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد ملی کرونا انجام شده مقرر است معلمان به عنوان یکی از اقشار حساس جامعه در مردادماه مشمول واکسیناسیون شوند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با انجام واکسیناسیون تلاش می‌شود در مهرماه آینده مدرسه‌ها به صورت حضوری برگزار شود.

وی تاکید کرد: تجربه یک سال کار در شرایط کرونایی به ما و همه جامعه جهانی این واقعیت را اثبات کرد که معلم و مدرسه هیچ جایگزینی ندارد و بنابر این باید به فضای مدرسه بازگردیم تا بتوانیم آموزش با کیفیت را تجربه کنیم.

دیدار و صحبت در فضای مجازی با معلمان و دانش‌آموزان از طریق شبکه شاد با هدف آگاهی از وضعیت دانش‌آموزان، برگزاری شورای آموزش و پرورش، شورای معاونان و روسای شهرستان‌ها و مناطق و افتتاح یک باب واحد آموزشی 6 کلاسه و بازدید از 2 حوزه امتحانی دانش‌آموزان از جمله برنامه‌های سفر یک روزه وزیر آموزش و پرورش در استان بوشهر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها