کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گرانی شدید قیمت شکر از امروز یا فردا


کد خبر : ۸۲۸۸۶یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸:۳۷۱۳۸۷۸ بازدید

یک منبع آگاه در وزارت صمت اظهار داشت: قیمت خرده‌فروشی شکر در بسته‌های یک کیلویی پیش از این 8700 تومان بود و الان شکر عمده ...
گرانی شدید قیمت شکر از امروز یا فرداگرانی شدید قیمت شکر از امروز یا فردا

یک منبع آگاه در وزارت صمت اظهار داشت: قیمت خرده‌فروشی شکر در بسته‌های یک کیلویی پیش از این 8700 تومان بود و الان شکر عمده فروشی 11 هزار و 500 تومان و شکر یک کیلویی خرده فروشی 15 هزار تومان شده است.

یک منبع آگاه در گفت و گو با مهر در مورد تغییر قیمت شکر، اظهار داشت: قبلاً برای اینکه قیمت شکر افزایش نیابد، برای این کالا ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص می‌دادند که طی یک و سال و نیم گذشته، از محل ذخایر، شکر تحویل داده شده است که همین مساله موجب شده بود که قیمت شکر در بسته بندی یک کیلوگرمی ۸ هزار و ۷۰۰ تومان ثابت بماند.

وی افزود: با توجه به اتمام ذخایر شکری که قیمت پایین‌تری داشت و استفاده از ارز نیمایی برای این کالا، ناچار قیمت نهایی محصول نیز افزایش یافته است.

وی ادامه داد: قبلاً به این شکل بود که شکر با قیمتی پایین‌تر از ۷ هزار تومان تحویل درب انبار می‌شد و پس از اعمال هزینه‌ها و بسته بندی با نرخ ۸ هزار و ۷۰۰ تومان به فروش می‌رفت اما از امروز شکر با نرخ ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان تحویل درب انبار می‌شود و پس از اعمال هزینه‌ها، شکر در بسته‌های یک کیلوگرمی با نرخ ۱۵ هزار تومان به فروش خواهد رسید.

این منبع آگاه در مورد بی خبر بودن انجمن قند و شکر از تغییر قیمت این کالا، گفت: هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است اما اگر کسی به شرکت بازرگانی دولتی ایران برای تحویل شکر در درب انبار مراجعه کند، باید شکر را ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان دریافت کند.

وی افزود: باید قیمت جهانی شکر به اضافه نرخ ارز نیمایی و هزینه‌های مترتب همچون حمل و نقل و بسته بندی و … را مدنظر داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها