کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعرفه‌های اینترنت نسل چهارم در عربستان


کد خبر : ۸۲۷۶دوشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷:۳۷۴۸۴۷ بازدید

بررسی هزینه‌ و کیفیت ارائه خدمات نسل 3 و 4 تلفن همراه در این کشور همسایه می‌تواند قضاوت در مورد ارائه خدمات مشابه در ایران را ساده‌تر کند.

به گزارش سایت‌های رسمی اپراتورهای تلفن همراه عربستان سعودی، بررسی هزینه‌ و کیفیت ارائه خدمات نسل 3 و 4 تلفن همراه در این کشور همسایه می‌تواند قضاوت در مورد ارائه خدمات مشابه در ایران را ساده‌تر کند.در قسمت اول تا پنجم این گزارش هزینه خدمات یاد شده از سوی اپراتورهای پاکستانی، افغانستانی و عربستانی را بررسی کردیم و حال در ادامه هزینه این خدمات را در میان اپراتورهای کشور عربستان سعودی بررسی خواهیم کرد.پیش از مرور تعرفه‌ها و بسته توجه به این نکته ضروری است که آمارها نشان می‌دهد میانگین درآمد سالانه مردم عربستان حدود  25 هزار  دلار یعنی معادل 75 میلیون تومان است.
 

اپراتور موبایلی
 

شرکت موبایلی در سال 2005 توسط کنسرسیومی اماراتی-عربستانی، به ریاست شرکت مخابرات امارات متحده عربی راه‌اندازی شد و به انحصار شرکت سعودی تلکام بر بازار مخابرات این کشور، پایان داد. در سال 2012 شمار مشترکین این شرکت بیش از 20 میلیون مشترک اعلام شد. این شرکت علاوه بر خدمات نسل سوم تلفن همراه از بیش از دو سال پیش خدمات نسل چهارم تلفن همراه نیز ارائه می‌دهد.

تعرفه خدمات اینترنت نسل سوم این اپراتور برای کاربران تلفن همراه به شرح زیر است:

rjutzae1sa50kzxx4tq.png

تعرفه خدمات نسل چهارم این شرکت هم برای کاربران تلفن همراه به شرح زیر است. این شرکت می‌گوید سرعت دانلود اطلاعات از این طریق برای کاربران همراه به 21.6 مگابایت در ثانیه می‌رسد. شرکت یاد شده بدین منظور سیم کارت‌های دیتا عرضه می کند که هزینه استفاده از آنها به شرح زیر است:

bfbdb07nu7nw8j4hot.png

اپراتور زیناپراتور زین در اصل یک شرکت مخابراتی کویتی است، که در زمینه ارائه خطوط تلفن ثابت، شبکه تلفن همراه، خدمات اینترنت و پهنای باند فعالیت می‌نماید. این شرکت علاوه بر خدمات نسل سوم، خدمات نسل چهارم نیز ارائه می کند. تعداد مشترکان این اپراتور در سال 2012 حدود 7 میلیون نفر بوده است. هزینه استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهارم این اپراتور – که بنا بر اعلام اپراتور 10برابر سریعتر از خدمات نسل سوم است- برای کاربران پیش پرداخته (اعتباری) به شرح زیر است:

l1irnvmf0lc07gxo8x6.png

هزینه استفاده از خدمات اینترنت پرسرعت نسل چهارم این اپراتور برای کاربران پس پرداخته (ثابت) به شرح زیر است:


ppz7brw6m8828cf9bso.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها