کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمار جدید مبتلایان به کرونا در ایران - 18 اردیبهشت 1400


کد خبر : ۸۲۶۷۳شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۴:۳۸۱۰۹۳ بازدید

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از فوت ۲۸۳ بیمار و شناسایی ۱۳۵۷۶ بیمار جدید کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: تا کنون یک میلیون و ۲۸۶ هزار و ۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۶۲ هزار و ۶۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۶۱۵ دُز رسید.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: از دیروز تا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۷۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۲۶ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۶۴۰ هزار و ۶۷۰ نفر رسید.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۸۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۴ هزار و ۵۲۴ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۹۲ هزار و ۳۸۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

براساس این اطلاعیه،  پنج هزار و ۵۴۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۱۶ میلیون و ۹۲۹ هزار و ۶۰۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است همچنین در حال حاضر ۴۶ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۶۳ شهر در وضعیت نارنجی، ۱۳۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها