کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع میوه در بازار تهران + جدول


کد خبر : ۸۲۳۸یکشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶:۱۵۲۹۸۷ بازدید

گزارش‌های میدانی از سطح پایتخت نشان می‌دهد، قیمت اغلب اقلام میوه کاهش یافته و میانگین 4500 تومان برای نوع درجه یک تعیین می‌شود، اما گوجه‌فرنگی تا رسیدن محصول ...

گزارش‌های میدانی از سطح پایتخت نشان می‌دهد، قیمت اغلب اقلام میوه کاهش یافته و میانگین 4500 تومان برای نوع درجه یک تعیین می‌شود، اما گوجه‌فرنگی تا رسیدن محصول جیرفت و بندرعباس کمیاب و گران است.

قیمت اغلب اقلام میوه مانند پرتقال جنوب، نارنگی، انار و خرمالو در هر کیلو تا هزار تومان کاهش یافته است، به عنوان مثال قیمت هر کیلوگرم پرتقال جنوب درجه یک از 5500 تومان به 4500 تومان و خرمالو از 6000 تومان به 4500 تومان رسیده است.همچنین نارنگی در هفته قبل 5500 تومان قیمت خورده بود که این هفته به 4000 تومان رسیده است.

البته قیمت میوه در میادین میوه و تره‌بار به دلیل عرضه درجه 2 و 3 از این رقم‌ها پایین‌تر است و بازار میوه بازار شهرستانی میدان امام حسین(ع) نیز میانگین قیمت میوه 3000 تومان تعیین شده است، اما برخی نقاط شمال پایتخت رقم‌های بسیار بالاتر از عرف بازار به مشتری عرضه می‌شود.گوجه فرنگی نیز تا رسیدن محصول جیرف و کهنوج، بندر عباس و خوزستان فعلا گران است و به زودی با رسیدن این محصول از جنوب کشور ارزان می‌شود.

قیمت سایر اقلام میوه بر اساس درجه و کیفیت به طور میانگین به شرح زیر است.
 

3vfcqilg29b7hjp1yhwi.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها