کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هشدار اتاق اصناف به صاحبان مشاغل


کد خبر : ۸۲۲۷۳یکشنبه، ۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹:۲۲۲۴۳۲ بازدید

درپی تمدید محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای هشدار داده که مشاغل درصورت تخلف از این ...
هشدار اتاق اصناف به صاحبان مشاغلهشدار اتاق اصناف به صاحبان مشاغل

درپی تمدید محدودیت‌های کرونایی شهرهای قرمز و نارنجی، اتاق اصناف ایران طی اطلاعیه‌ای هشدار داده که مشاغل درصورت تخلف از این محدودیت‌ها دو هفته پلمب می‌شوند.

در این اطلاعیه با اشاره به آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-۱۹ در شهرهای کشور، اعلام شده که مشاغل گروه ۱، در شهرهایی که در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند مجاز به فعالیت بوده و تعطیلی گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته از شنبه ۴ اردیبهشت ماه تا جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ (قابل تسهیل و تشدید درصورت تغییر شرایط با تشخیص وزارت بهداشت) تمدید و واحدهای صنفی متخلف به مدت ۱۵ روز پلمب خواهند شد.

همچنین بر اساس اعلام اتاق اصناف، باتوجه به وضعیت قرمز شهر تهران، صنوف گروه شغلی ۱ در تهران مجاز به فعالیت هستند و تعطیلی سایر صنوف گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ به مدت یک هفته تمدید شد. مسئول پیگیری اجرای این محدودیت‌ها نیز وزات صمت، وزارت بهداشت، نیروی انتظامی، اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی است.

گفتنی است که طبق اعلام اتاق اصناف تهران تعطیلی بازار بزرگ تهران نیز به مدت یک هفته تمدید شده است.

این در حالی است که طی روزهای اخیر مسوولان صنفی کشور بارها به بسته بودن واحدهای صنفی و فعالیت بانک‌ها و سازمان امور مالیاتی و غیره با توجه به شرایط اقتصادی سخت اصناف انتقاد کرده‌اند. البته وزارت بهداشت نیز چندین بار خواهان تعطیلی کامل ادارات و بخش خصوصی در تهران شده، اما مشخص نیست که چرا با وجود تداوم تعداد بالای مبتلایان و فوتی‌ها، محدودیت‌های بیشتر اجرا نمی‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها