کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احمدی‌نژاد: دولت کنونی صلاحیت ورود به مذاکره هسته‌ای جدید را ندارد


کد خبر : ۸۲۰۴۹شنبه، ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۷:۲۰۱۶۳۶ بازدید

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق که گفته می‌شود برای حضور در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ کارزارهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده ...

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری سابق که گفته می‌شود برای حضور در انتخابات خرداد ۱۴۰۰ کارزارهای تبلیغاتی خود را آغاز کرده، می‌گوید از نظر او دولت حسن روحانی صلاحیت ورود مجدد به مذاکرت هسته‌ای را ندارد چرا که از نظر آقای احمدی‌نژاد: «برجام جز خسارت، چه چیز دیگری برای ملت داشته است؟ عزت ما را له کردید و اقتصاد و صنعت هسته‌ای کشور را به نابودی کشاندید».

وبسایت دولت بهار که اخبار نزدیک به احمدی‌نژاد را منعکس می‌کند روز جمعه، نوشته این اظهارات را رئیس جمهوری سابق ایران در یزد و در جمع کسانی که از او برای حضور در انتخابات دعوت کرده بودند ایراد شده است.

احمدی‌نژاد که در زمان ریاست جمهوری تحریم‌های هسته‌ای علیه ایران را «کاغذپاره» خوانده بود در این سخنرانی گفته: «چه کسی و به چه حقی به شما اجازه داده است برای مذاکرات بروید؟ ملت ایران، امروز شما را از اساس قبول ندارد و بنا بر نظرسنجی‌هایی که خودتان انجام داده‌اید رئیس دولت‌تان، فقط دو درصد محبوبیت دارد. از طرف چه کسی می‌خواهید بروید تعهد بدهید و تبعات آن را به گردن ملت بیندازید؟».

 احمدی‌نژاد به منبع سخنان خود درباره نظرسنجی درباره محبوبیت دولت فعلی و حسن روحانی اشاره نکرده است اما محمدجوادظریف، وزیرخارجه که ارشدترین دیپلمات ایرانی در مذاکرات هسته‌ای این کشور با شش قدرت جهانی در ۸ سال گذشته بوده بارها گفته که ورود به مذاکرات و جزییات آن همواره با موافقت و اطلاع رهبر معظم انقلاب صورت گرفته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها