کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

متن مذاکرات و یک نظرسنجی قیمت طلا را کاهش داد


کد خبر : ۸۱۸۲پنجشنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴:۰۹۴۰۶۰ بازدید

قیمت جهانی طلا که روز گذشته تحت تاثیر انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا و نظرسنجی که نشان می داد حمایت مردم سوییس از افزایش ...

قیمت جهانی طلا که روز گذشته تحت تاثیر انتشار متن مذاکرات نشست فدرال رزرو آمریکا و نظرسنجی که نشان می داد حمایت مردم سوییس از افزایش ذخایر طلای بانک مرکزی با کاهش شدیدی روبرو شده با افت نسبی روبرو شده بود امروز پنج شنبه نیز با کاهش مواجه شده است.

متن مذاکرات نشست فدرال رزرو نشان می دهد که مقام های بانک مرکزی آمریکا نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی این کشور همچنان امیدوار هستند و این مساله احتمال افزایش نرخ بهره را بیشتر کرده است.

بر اساس این گزارش تازه ترین نظرسنجی انجام شده در سوییس نیز نشان می دهد که حمایت مردم این کشور از طرح افزایش ذخایر طلای بانک مرکزی با کاهش محسوسی روبرو شده است. همه پرسی سوییس قرار است 30 نوامبر برگزار شود و در صورت رای مثبت مردم مقام های بانک مرکزی مجبور هستند تا میزان ذخایر طلای این کشور را به 20 درصد کل ذخایر ارزی افزایش دهند.

این نظرسنجی نشان می دهد که تنها 38 درصد مردم سوییس از این طرح حمایت کرده اند. این رقم در نظرسنجی قبلی به بیش از 44 درصد رسیده بود. یک تاجر بازار فلزات گرانبها گفت: در شرایط کنونی تنها برگزاری همه پرسی سوییس می تواند عامل مهمی برای افزایش احتمالی قیمت طلا تلقی شود. 
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.2 درصد کاهش به کمتر از 1180 دلار رسیده است. قیمت طلا روز گذشته نیز با افت شدید 1.2 درصدی روبرو شده بود.؟



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها