کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رشد 28.5 درصدی تعرفه‌های پزشکی 1400


کد خبر : ۸۱۶۰۷شنبه، ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰:۵۵۳۶۷۴ بازدید

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از رشد 28.5 درصدی در تعرفه های پزشکی برای سال 1400 خبر داد و گفت: البته هنوز هیچ عدد ...

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت از رشد 28.5 درصدی در تعرفه های پزشکی برای سال 1400 خبر داد و گفت: البته هنوز هیچ عدد و رقمی برای اجزای تعرفه‌های پزشکی امسال اعلام نشده است و هرکس که در این زمینه عدد و رقمی ارائه می‌کند، تکذیب می‌شود.

دکتر سید سجاد رضوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان رشد تعرفه‌های پزشکی در سال ۱۴۰۰، گفت: در حال حاضر یک رشد ۲۸.۵ درصدی در تعرفه‌های پزشکی داده شده است، اما میزان رشد اجزای تعرفه‌ها باید با نظر اعضای شورای عالی بیمه تصویب شده و بعد به دولت رفته و از سوی دولت ابلاغ شود.

وی تاکید کرد: هنوز هیچ عدد و رقمی برای اجزای تعرفه‌های پزشکی امسال اعلام نشده است و هرکس که در این زمینه عدد و رقمی ارائه می کند، تکذیب می شود.

رضوی با بیان اینکه هنوز درباره میزان رشد اجزای  تعرفه ها تصمیم گیری نشده است، گفت: رشد کلی ۲۸.۵ درصدی تعرفه ها در دولت تصویب شده، اما اجزا باید از سوی دولت ابلاغ شود. این ۲۸.۵ درصد هم برای بخش دولتی اعمال می شود و هم خیریه و خصوصی.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها