کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ طلافروش سمنانی با شلیک سارقان


کد خبر : ۸۱۰۱۱سه شنبه، ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳:۴۰۱۰۲۶ بازدید

طلافروش سمنانی که در جریان سرقت از مغازه‌اش از سوی سارقان هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود پس از دو هفته جان باخت.

طلافروش سمنانی که در جریان سرقت از مغازه‌اش از سوی سارقان هدف شلیک گلوله قرار گرفته بود پس از دو هفته جان باخت.

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، بعدازظهر بیست و هشتم بهمن ،دو  سارق مسلح با حمله به یک مغازه طلافروشی در بازار سمنان، با تیراندازی به طلافروش و مجروح کردن وی، مقداری طلا به سرقت بردند. در این حادثه مرد طلافروش از ناحیه کتف و ریه هدف گلوله سارقان قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. پلیس با اقدامات و تحقیقات تخصصی دو سارق را در استان گلستان ردیابی و شناسایی کرد و در نهایت روز سی‌ام بهمن با همکاری پلیس گلستان یکی از سارقان در بندر گز و دیگری در گرگان دستگیر شدند، یکی از سارقان در برخورد با پلیس مقاومت کرد که در نهایت با تیراندازی پلیس، متهم دستگیر و طلاهای سرقتی ضبط شد.
در حالی که حدود دو هفته از این ماجرا گذشته بود، روز گذشته علی علی‌عسگر مدیر روابط عمومی بیمارستان کوثر از مرگ مرد طلافروش خبر داد و گفت: این مرد طلافروش از شامگاه بیست و هشتم بهمن به‌دلیل مجروحیت ناشی از شلیک گلوله حین سرقت مسلحانه در بیمارستان کوثر سمنان بستری شد و با وجود تلاش کادر درمان سحرگاه یازدهم اسفند جان باخت.
این در حالی است که محمد شریف ابراهیمی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سمنان، به محض وقوع این سرقت برای رسیدگی به پرونده این سرقت مسلحانه از طلافروشی در شهر سمنان بازپرس ویژه تعیین کرده بود. سرقت مسلحانه از طلافروشی سمنان در فضای مجازی انعکاس گسترده‌ای داشت و ویدئوی مربوط به آن در کانال‌ها و صفحات مجازی مختلف منتشر شده بود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها