کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جهش 47 هزار واحدی شاخص بورس


کد خبر : ۸۰۴۹۰شنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵:۳۲۶۴۲۴ بازدید

روند صعودی بازار سرمایه که از نیمه‌های هفته گذشته آغاز شده بود امروز هم ادامه یافت و شاخص کل این بازار بیش از 47 هزار واحد صعود کرد.

g7fy3dq80c05nhcrrcet.jpeg

روند صعودی بازار سرمایه که از نیمه‌های هفته گذشته آغاز شده بود امروز هم ادامه یافت و شاخص کل این بازار بیش از 47 هزار واحد صعود کرد.

شاخص کل بورس امروز با ۴۷ هزار و ۷۸۷ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۲۶۲ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۱۲ هزار و ۵۵۷ واحد افزایش یافت و در رقم ۴۳۵ هزار و ۶۱۷ واحد ایستاد.

معامله گران امروز یک میلیون معامله به ارزش ۱۳۴ هزار و ۳۶۴ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین، پالایش نفت اصفهان و سرمایه گذاری غدیر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند.

شاخص کل فرابورس هم با ۳۳۴ واحد افزایش به رقم ۱۷ هزار و ۸۷۳ واحد رسید. معامله گران این بازار ۸۱۰ هزار معامله انجام دادند که ۸۶ هزار و ۸۱۴ میلیارد ریال ارزش داشت.

پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، سهامی ذوب آهن اصفهان و سرمایه گذاری صبا تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل بیمه پاسارگاد نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها