کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای طلا امروز جمعه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۸۰۴۶۲جمعه، ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴:۲۳۲۴۷۹ بازدید

در حالی که تضعیف رشد نرخ تورم آمریکا اشتها برای خرید طلا را کم کرده است، قیمت طلا امروز شاهد اندکی کاهش بود هرچند که تضعیف ...

در حالی که تضعیف رشد نرخ تورم آمریکا اشتها برای خرید طلا را کم کرده است، قیمت طلا امروز شاهد اندکی کاهش بود هرچند که تضعیف دلار و افت سوددهی اوراق خزانه داری آمریکا مانع از افت بیشتر قیمت ها شد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.15 درصد کاهش به 1822 دلار و 90 سنت رسید. قیمت طلا در جلسه قبل به بالاترین رقم خود در طی بیش از یک هفته گذشته رسیده بود. 

در حالی که کاهش نرخ  شرکت های هوانوردی به دلیل کرونا، رشد قیمت بنزین در آمریکا را کم اثر کرده است، قیمت مصرف کننده در این کشور در ماه ژانویه رشد ضعیفی را شاهد بود و سبب شد تا انتظارات در خصوص شتاب گرفتن رشد نرخ تورم در سال جاری محقق نشود. طلا در هنگام افزایش نرخ تورم به محلی امن برای سرمایه گذاری تبدیل می شود.

شاخص سوددهی اوراق خزانه داری امریکا هم دیروز به پایین ترین رقم در طی یک هفته گذشته رسید و ارزش دلار پس از انتشار آمار تورم به پایین ترین رقم های دو هفته اخیر سقوط کرد.

جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا روز چهارشنبه خواستار یک تلاش ملی و همگانی برای ایجاد اشتغال برای کسانی شد که پس از شیوع کرونا شغل خود را از دست داده اند.

به گفته یک منبع دولتی، واردات طلای هند در ماه ژانویه نسبت به مدت مشابه سال گذشته 72 درصد جهش داشته است. ظاهرا کاهش قیمت ها در هفته های گذشته عامل اصلی اشتیاق خریداران خرد برای خرید طلا در هند بوده است.

حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز چهارشنبه با 0.15 درصد کاهش به 1146.60 تن رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها