کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خواسته جهانپور: دادستانی به ادعاهای عجیب تبریزیان ورود کند


کد خبر : ۸۰۳۶۰دوشنبه، ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹:۲۲۱۱۳۰ بازدید

کانال دفتر تبریزیان نوشت: «به کسانی که واکسن میزنند نزدیک نشوید زیرا اینها میکروچیپ دارند ودچار تغییر ژنتیکی شدند واز سنخ انسان بودن خارج شدند ومانند ...

کانال دفتر تبریزیان نوشت: «به کسانی که واکسن میزنند نزدیک نشوید زیرا اینها میکروچیپ دارند ودچار تغییر ژنتیکی شدند واز سنخ انسان بودن خارج شدند ومانند ربات کنترل شده عمل میکنند وژن ایمان واخلاق ونجابت را از دست دادند وتمایل به همجنس بازی پیدا کردند.»

بعد از انتشار وسیع این ادعاها در فضای مجازی، کیانوش جهانپور، مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت گفت: مواضع جاهلانه و خرافی این فرد به افکار عمومی آسیب رسانده و مدت هاست به وجهه روحانیت و حوزه های علمیه آسیب جدی زده است. متاسفانه او و برخی اطرافیانش که علنا بر خلاف قانون دخالت غیر مجاز در امر درمان دارند به رغم پیگیری های حقوقی همچنان به رفتارهای ضدقانونی و خلاف جریان سلامت عمومی جامعه ادامه می دهند. اگر چه عده دیگر با ژست روشنفکری و به نحو دیگری بی واهمه  در مورد واکسیناسیون کووید ۱۹ هراس ایجاد کردند اما نباید در لباس روحانیت و به نام مراکز علمی مانند حوزه های علمیه این رفتارها انجام شود. این روی ماجرا مشخصا و از آنجا که سلامت از حقوق عامه است و رفتار این فرد و اطرافیانش مشخصا علیه سلامت عمومی و حقوق عامه است قاعدتا فارغ از پیگیری های وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی مدعی العموم و دادستانی ویژه روحانیت  از جنبه دفاع از حقوق عامه می توانند موضوع را پیگیری کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها