کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شلیـــــــک به وکیل، موکل و شاهد پرونده


کد خبر : ۸۰۲۳۱چهارشنبه، ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۴:۴۴۱۶۷۱ بازدید

مرد خشمگین که به خاطر اختلاف با همسرش راهی دادگاه شده بود، پس از پایان جلسه دادگاه همسرش، وکیل او و شاهد دادگاه را به قتل رساند.

مرد خشمگین که به خاطر اختلاف با همسرش راهی دادگاه شده بود، پس از پایان جلسه دادگاه همسرش، وکیل او و شاهد دادگاه را به قتل رساند.

شهرام کرمی، دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه در این باره گفت: «صبح سه‌شنبه 14 بهمن، زنی به دلیل اختلاف با همسرش به همراه وکیل و شاهد خود به یکی از شعب دادگاه‌های دادگستری استان مراجعه کرد.

پس از پایان دادگاه، زن به همراه وکیل و شاهد خود به دفتر وکیلش در خیابان بنت الهدی  مراجعه کرده بود که در این هنگام شوهرش با استفاده از یک قبضه کلت کمری به سمت آن‌ها شلیک کرد.»

مرد مسلح در این تیراندازی نخست برادر همسرش را که شاهد پرونده  نیز بود به قتل رساند و زن جوان و وکیلش نیز مجروح شدند اما پس از انتقال به بیمارستان هر دو نفر جان باختند.
به محض وقوع این حادثه، ضابطین دستگاه قضایی و بازپرس ویژه قتل استان در محل حاضر شدند و   قاتل را دستگیر کردند که  اکنون در بازداشت است.
کرمی همچنین افزود: باتوجه به جریحه‌دار شدن افکار عمومی در پی وقوع این حادثه دستور رسیدگی فوری و ویژه را صادر کردیم و در اسرع وقت به این پرونده رسیدگی می‌شود.
پس از این حادثه که منجر به قتل وکیل پریوش ظفری در حوزه کانون وکلای دادگستری دراستان کرمانشاه شد  هیات رئیسه اتحادیه سراسری کانون های وکلای دادگستری ایران در بیانیه ای این اقدام خشونت آمیز را محکوم کرد و از دادستان کرمانشاه خواست تا برای  اجرای عدالت و برخورد با هنجار شکنی و خشونت این پرونده را پیگیری کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها