کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آیا ولیعهد سعودی به محاکمه نزدیک می شود


کد خبر : ۸۰۱۹۷سه شنبه، ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۳:۲۷۸۴۰ بازدید

نظرات کاربران درباره محاکمه محمد بن سلمان ولیعهد سعودی با روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا!

نظرات کاربران درباره محاکمه "محمد بن سلمان" ولیعهد سعودی با روی کار آمدن جو بایدن رئیس جمهور جدید آمریکا!

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، در دومین سالروز ترور خاشقچی گفته بود که ترور وی بدون عواقب نخواهد بود. وی در آن زمان متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات درخصوص روابط کشورش با عربستان بازنگری کند و آن هنگام گفت که برای پایان دادن به حمایت آمریکا از حمله ریاض به یمن تلاش خواهد کرد.

روزنامه واشنگتن پست پیشتر نوشته بود که سازمان اطلاعات امریکا (سیا) درسال 2018 به این نتیجه رسید که محمد بن سلمان ولیعهد سعودی ، دستور کشتن خاشقچی را صادر کرده است.

"آوریل هاینز" که از سوی جو بایدن به عنوان نامزد رئیس سازمان اطلاعات و امنیت ملی آمریکا معرفی شده، متعهد شده است که گزارش سازمان اطلاعات درباره جنایت کشته شدن خاشقچی را از حالت محرمانه خارج و آنرا به کنگره ارائه کند.

این اخبار سبب شد تا کاربران نظرات خود را درباره محاکمه محمد بن سلمان ثبت کنند. گروهی از کاربران معتقدند که این گفته جو بایدن فقط یک شانتاژ انتخاباتی بوده است و نباید دل خود را به آن خوش کرد. عده ای از کاربران نیز معتقدند که نخستین دیدار جو بایدن با ولیعهد سعودی خواهد بود. عده ای نیز براین عقیده هستند که هر وقت آمریکا برای یازده سپتامبر توانست به عربستان حرفی بزند، نوبت به خاشقچی هم می رسد. این دسته از کاربران معتقدند که پول و ثروت عربستان در آمریکا حکومت می کند. گروهی از کاربران نیز به آینده با بایدن خوشبین هستند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها