کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شرایط و مزایای خرید ملک در فرانسه برای ایرانی‌ها


کد خبر : ۸۰۱۰۷شنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۰:۳۰۲۶۲۸ بازدید

اگر به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در یک کشور معتبر و معروف خارجی هستید، چند دقیقه از زمان ارزشمندتان را به خواندن این مطلب اختصاص دهید تا ...

اطلاع رسانی تبلیغاتی / اگر به دنبال خرید ملک و سرمایه گذاری در یک کشور معتبر و معروف خارجی هستید، چند دقیقه از زمان ارزشمندتان را به خواندن این مطلب اختصاص دهید تا با مزایای خرید ملک در فرانسه آشنا شوید.

همانطور که می دانید کشور فرانسه در قاره اروپا و حوزه شینگن قرار دارد و در صورتی که به عنوان یک ایرانی قصد سفر و ورود به این کشور زیبا را داشته باشید، نیاز به دریافت ویزای شینگن خواهید داشت؛ ویزای ارزشمندی که تا مدت اعتبار خود به شما اجازه سفر و ورود به سایر کشورهای این حوزه نظیر اسپانیا، آلمان، ایتالیا، سوئد، سوئیس، پرتغال و بلژیک را می دهد.

اکنون این امکان برای ایرانیان فراهم شده تا با خرید یک ملک واجد شرایط در فرانسه و داشتن برخی از فاکتورهای لازم، کارت اقامت معتبر فرانسه را دریافت نموده، در کنار خانواده به زندگی در فرانسه بپردازند و آزادانه و بدون نیاز به اخذ ویزای شنگن به سایر کشورهای دیگر این حوزه سفر نمایند. 

در ادامه با شرایط کلی طرح خرید ملک در فرانسه و معرفی مزایای آن برای ایرانی ها همراه ما باشید.

خرید ملک در فرانسه

بنابر قوانین تعیین شده توسط دولت فرانسه، شهروندان ایرانی این امکان را دارند تا بدون نیاز به حضور فیزیکی در فرانسه و دریافت ویزای شینگن، یک ملک مسکونی و یا تجاری در فرانسه خریداری کرده و از مزایای متعدد این طرح جذاب بهره مند شوند.

اگر متقاضی خرید ملک در فرانسه باشید، باید حداقل متراژی را در این کشور خریداری کنید تا واجد شرایط دریافت کارت اقامت فرانسه شوید. بر همین اساس، حداقل متراژ مورد نیاز برای سرپرست خانواده 14 متر و حداقل متراژ همسر و فرزندان زیر 18 سال خانواده، به ازای هر نفر 9 متر تعیین شده است.

از این رو اگر به فرض شما یک خانواده سه نفره متشکل از همسر و یک فرزند باشید، باید حداقل یک خانه 32 متری را در کشور فرانسه خریداری کنید، این متراژ در صورت داشتن فرزند بیشتر در خانواده بالاتر بوده و برای خانواده 4 نفره حداقل 41 متر و برای خانواده 5 نفره حداقل 50 متر مورد نیاز خواهد بود.

در کنار قانون حداقل متراژ مورد نیاز برای خرید ملک در فرانسه، متقاضی باید از حداقل 1300 یورو درآمد ثابت ماهانه از منابع معتبر کشور مبدا نظیر اجاره خانه و مغازه، حقوق بازنشستگی، سهام و سایر موارد برخوردار باشد.

شرایط خرید ملک در فرانسه

بنابر قوانین دولت فرانسه، حداقل مبلغ مورد نیاز برای خرید ملک در فرانسه 70 هزار یورو تعیین شده که با نرخ فعلی در حدود 2 میلیارد و 100 میلیون تومان می شود. اگر به فرض مثال موفق به خرید یک ملک با ارزش 70 هزار یورو در کشور فرانسه شوید، این امکان را دارید تا علاوه بر اقامت و زندگی در ملک خریداری شده آن را حداقل 500 یورو اجاره دهید.

این بدین معنی است که با پرداخت حدودی مبلغ دو میلیارد و 100 میلیون تومان، امکان کسب درآمد ارزی و دریافت اجاره 15 میلیون تومانی را در ماه خواهید داشت. از این رو می توانید با پرداخت حداقل مبلغ تعیین شده و خرید خانه و ملک در فرانسه، علاوه بر دریافت کارت اقامت قابل تمدید این کشور از مزیت کسب درآمد ارزی از طریق اجاره ملک برخوردار شوید.

این درحالی است که با پرداخت این مقدار بودجه و خرید خانه در ایران، نهایتاً بتوانید اجاره 2 تا 3 میلیونی از ملک خود دریافت کنید که در مقایسه با اجاره 15 میلیونی تفاوت فاحشی دارد.

بدون شک خرید ملک در فرانسه یک فرصت استثنایی و متفاوت است و یک انتخاب برد – برد برای خریدار محسوب می شود، اما اگر باز هم هنوز درباره تصمیم خرید ملک در کشور فرانسه شک دارید، بد نیست به سایر مزایای این طرح مهاجرتی و اقامتی اروپا نگاهی بیاندازید:

  • امکان اجاره ملک و کسب درآمد ارزی

  • امکان دریافت وام بانکی در صورت ثبت شرکت در فرانسه

  • بهره مندی از خدمات بیمه درمانی رایگان در فرانسه

  • نبود نیاز به حضور در فرانسه

  • امکان تحصیل رایگان متقاضی و فرزندان در مدارس و دانشگاه های برتر فرانسه

  • امکان افتتاح حساب بانکی بین المللی و اخذ ویزاکارت و مسترکارت

  • امکان دریافت پاسپورت و حق شهروندی فرانسه در صورت ثبت شرکت و پرداخت مالیات برای حداقل 3 سال

  • اخذ گواهینامه بین المللی رانندگی

  • نبود نیاز به اخذ ویزای شنگن برای سفر به سایر کشورهای این حوزه

  • نبود نیاز به سابقه سفر برای شرکت در این طرح

  • نبود نیاز به حضور در فرانسه برای خرید ملک

  • نداشتن تاثیر سابقه ریجکتی در روند پرونده

  • امکان دریافت کارت اقامت قابل تمدید برای متقاضی، همسر و فرزندان زیر 18 سال

شما با دریافت کارت اقامت قابل تمدید فرانسه می توانید در این کشور زندگی کرده و آزادانه به سایر کشورهای هم جوار این حوزه سفر کنید. اما اگر موفق به اخذ حق شهروندی و پاسپورت ارزشمند فرانسه پس از ثبت شرکت و گذشت حداقل 3 سال شوید، به یک شهروند دو تابعیتی ایرانی فرانسوی تبدیل شده، از مزایای حق بازنشستگی، حق رای و خدمات اجتماعی و رایگان دولتی برخوردار می شوید و می توانید با پاسپورت فرانسه به بیش از 180 کشور دنیا بدون ویزا و یا با ویزای فرودگاهی سفر کنید.

در کنار شرایط و مزایای خرید ملک در فرانسه، مراحل این طرح مهاجرتی نیز از اهمیت فراوانی برخوردار بوده و شامل موارد زیر می شود:

  • اخذ اقامت یکساله به صورت ویزای تایپ D فرانسه

  • تبدیل ویزای تایپ D به کارت اقامت یکساله قابل تمدید (پس از گذشت یک سال)

  • با گذشت 5 سال از حضور و اقامت در فرانسه، متقاضی این امکان را دارد تا برای اقامت دائم فرانسه اقدام کرده و در صورت تمایل ملک مورد نظر خود را بفروشد

  • متقاضی می تواند در هر سال حضور خود در فرانسه برای ثبت شرکت در این کشور اقدام کرده و پس از گذشت 3 سال از پرداخت مالیات و کسب درآمد، برای پاسپورت و حق شهروندی فرانسه درخواست دهد.

در حال حاضر طرح مهاجرتی و سرمایه گذاری خرید ملک در فرانسه یکی از سریع ترین و آسان ترین روش های اخذ اقامت اروپا و حوزه شنگن است که با استقبال زیادی از جانب شهروندان سراسر دنیا روبرو شده است.

باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر تمایل به شرکت در این طرح فوق العاده را دارید، بهتر است از مشاوره و راهنمایی یک کارشناس و وکیل مجرب در این زمینه استفاده کرده و در تمامی مراحل انتخاب ملک، چک مدارک، افتتاح حساب بانکی، پیش پرداخت، پرداخت هزینه ملک، امور اداری و مالیاتی، صدور سند و تحویل ملک از همراهی مترجم و وکیل رسمی در کشور فرانسه بهره مند شوید.

در صورتی که با قوانین اداری و مهاجرتی کشور فرانسه آشنایی کامل نداشته باشید و دارای رابط مناسبی در کشور مقصد نباشید، ممکن است در تمامی مراحل ارزیابی ملک، انتخاب گزینه مناسب خرید ملک، دریافت کارت اقامت، کد مالیاتی، افتتاح حساب و انتقال وجه ارزی و بسیاری از موارد دیگر با مشکلات عدیده روبرو شده و نتوانید با موفقیت و به صورت غیرحضوری این کار را انجام دهید.

از این رو بهتر است پیش از اقدام برای خرید ملک در فرانسه به خوبی تحقیق کرده و از خدمات یک موسسه معتبر برای انجام این مهم استفاده نمایید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها