کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آنتن‌دهی ضعیف‌ اولین گوشی‌های فلزی سامسونگ


کد خبر : ۸۰۱۰پنجشنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۳:۵۵۴۴۲۰ بازدید

سری جدید گلکسی A سامسونگ به‌تازگی با دو مدل تمام فلزی A5 و A3 معرفی شدند. حرف و حدیث‌ها درمورد این سری زیاد بوده و ظاهرا مشکلاتی ...
آنتن‌دهی ضعیف‌ اولین گوشی‌های فلزی سامسونگآنتن‌دهی ضعیف‌ اولین گوشی‌های فلزی سامسونگ

سری جدید گلکسی A سامسونگ به‌تازگی با دو مدل تمام فلزی A5 و A3 معرفی شدند. حرف و حدیث‌ها درمورد این سری زیاد بوده و ظاهرا مشکلاتی علاوه بر تامین نشدن قطعات به‌میزان کافی، گریبانگیر محصولات جدید سامسونگ شده‌ است.

گلکسی A5 و A3 نازک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌هایی هستند که سامسونگ تاکنون ساخته ‌است اما با هر طراحی خوب گاهی اشکالات ناخواسته‌ای هم به‌وجود می‌آید و این درحالی‌است که این کمپانی مشهور کره‌ای در تولید گوشی‌های‌هوشمند با بدنه تمام فلزی تجربه زیادی ندارد. در بررسی‌های اخیر مشخص شده آنتن‌دهی این دو مدل دارای ضعف‌های غیرقابل‌انکاری است؛ دقیقا مشکل آشنایی که اپل هنگام عرضه اولین آی‌فون غیرپلاستیکی خود با آن مواجه شد. تکنولوژی‌ای که پس از طراحی بدنه از شیشه که سیگنال را محدود می‌کرد، آنتن‌ها در نوارکناری دستگاه به کارگیری شدند غافل از اینکه کاربران با در دست‌گرفتن آی‌فون 4 اتصال جریان خفیفی در قسمت‌های مختلف آنتن وایرلس و جی‌اس‌ام به‌وجود خواهند آورد که به افت کیفیت تماس یا حتی قطعی آن منجر خواهد شد.

در گلکسی‌های جدید سری A سامسونگ هم ظاهرا آنتن‌دهی دستگاه به‌خاطر فلزی بودن قاب پشتی که معمولا در سری‌های دیگر پلاستیکی است، ضعیف‌تر عمل می‌کند. البته این موارد به معنی بروز اختلالات اساسی در گفت‌وگوهای تلفنی یا اتصالات معمول گلکسی‌های A5 و A3 نیست بلکه فقط بیانگر آن است که شما سیگنال ضعیف‌تری نسبت به پرچمداران پلاستیکی همچون S5 دریافت خواهید کرد. به هرحال برای بررسی‌های جامع‌تر و قطعی‌تر باید تا انتشار عمومی این محصولات صبر کرد.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها