کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت سازی‌ کاذب در سایت‌های خرید و فروش مسکن


کد خبر : ۸۰۰۷۷جمعه، ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰:۰۳۴۹۸۵ بازدید

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاثیر نرخ ارز بر مسکن، گفت:دلالان با قیمت سازی‌ کاذب در سایت‌های خرید و فروش موجب افزایش ...

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به تاثیر نرخ ارز بر مسکن، گفت:دلالان با قیمت سازی‌ کاذب در سایت‌های خرید و فروش موجب افزایش قیمت مسکن و تلاطم می‌شوند.

 رحمت اله فیروزی پوربادی اظهار کرد: حباب قیمتی بازار مسکن در صورتی تخلیه می‌شود که با افزایش ساخت و ساز به بازار مسکن رونق داده و با ارائه تسهیلات مناسب و مصالح ارزان به سازندگان، قیمت تمام شده مسکن را  کاهش دهیم. از سوی دیگر مسکن مورد نیاز اقشار کم درآمد را تامین کنیم، در این صورت بازار به شرایط متعادل‌تری می‌رسد.

وی ادامه داد: بازار مسکن به صورت مستقیم متاثر از شرایط اقتصادی و قیمت ارز است. از این رو معتقدم در صورتیکه بتوانیم با برنامه ریزی مناسب قیمت ارز را کاهش دهیم، بازار مسکن نیز شرایط مطلوب تری به خود گرفته و این روند کاهشی تداوم خواهد داشت.

عضو کمیسیون عمران مجلس، با بیان اینکه قیمت‌های ایجاد شده در بازار مسکن غالباً کاذب بوده و به واسطه قیمت‌سازی‌های واسطه‌گران افزایش یافته است بیان کرد: دلالان با قیمت سازی‌های کاذب در سایت‌های خرید و فروش موجب افزایش قیمت مسکن و تلاطم در بازار می‌شوند از این رو معتقدم ضمن داشتن نظارت کافی روی این نرم افزار ها باید هر کاری را که موجب تعادل در بازار می‌شود از جمله حذف قیمت فروش در آگهی‌ها را انجام دهیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها