کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان جدید آغاز واکسیناسیون کرونا در ایران اعلام شد


کد خبر : ۸۰۰۱۰چهارشنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۶:۴۸۱۵۶۸ بازدید

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: واکسن کرونا در نهایت تا ۲۰ روز دیگر وارد کشور می‌شود و واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

دبیر قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد: واکسن کرونا در نهایت تا ۲۰ روز دیگر وارد کشور می‌شود و واکسیناسیون آغاز خواهد شد.

بابک دین پرست روز سه شنبه در حاشیه هشتمین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا به خبرنگاران گفت: در این نشست، بانک مرکزی و وزارت بهداشت آخرین گزارش از این وضعیت را ارائه کردند و همه وزارتخانه‌ها بر اساس مصوبات، پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهند تا واکسن مورد نظر وارد و واکسیناسیون آغاز شود. اقدامات لازم برای تامین واکسن به عمل آمده و حداکثر، تا ۲۰ روز دیگر واکسن‌های مدنظر وارد کشور و واکسیناسیون آغاز می‌شود.

دین پرست بررسی روند اجرای مصوبات جلسه هفتم قرارگاه را یکی از دستور کار نشست قبلی قرارگاه عملیاتی عنوان کرد و اظهارداشت: با پیگیری‌های انجام شده، همه چهل و یک مصوبه در رابطه با موضوعات مختلف قرارگاه جز یک مصوبه اجرا شد که آن هم تا آخر هفته عملیاتی می‌شود. امروز در ارتباط با بررسی و تدوین دستورالعمل‌های ویژه برای تعطیلات نوروزی، پیشنهادات متفاوتی درباره نحوه برنامه‌ریزی برای انجام سفرها با رعایت پروتکل‌ها، فعالیت صنوف و بخش‌های گردشگری ارائه و قرار شد کمیته امنیتی و اجتماعی طرح‌های پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی را بررسی و برای تصویب به ستاد اصلی ارائه کند. در ارتباط با فعالیت صنوف هم قرار شد وزارت صنعت، معدن و تجارت با همکاری اتاق اصناف یک بسته پیشنهادی برای تصویب بیاورد تا در پایان امسال بتوانیم حداکثر امکانات را در چارچوب پروتکل‌های بهداشتی داشته باشیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها