کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مادر سربازی که از نماینده مجلس سیلی خورد: به پسرم افتخار می‌کنم


کد خبر : ۷۹۹۶۳سه شنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱:۱۰۱۰۷۵ بازدید

ماجرای سیلی خوردن سرباز راهور ناجا از نماینده اصولگرای مجلس دیروز هم برای سومین روز متوالی در سرخط خبرهای ایران جا خوش کرده بود.

 ماجرای سیلی خوردن سرباز راهور ناجا از نماینده اصولگرای مجلس دیروز هم برای سومین روز متوالی در سرخط خبرهای ایران جا خوش کرده بود.

خصوصاً در فضای مجازی که همچنان بخش زیادی از توجه کاربران متوجه همین موضوع و البته حواشی تازه‌ای است که درباره آن ایجاد می‌شود؛ بیانیه علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس، اظهار نظر سرباز پلیس راهور و خانواده او و همین طور انتشار فیلم لحظه سیلی خوردن او سه موضوع مهمی بودند که دیروز مورد توجه رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی قرار گرفتند.

علی اصغر عنابستانی روز گذشته بالاخره درباره این موضوع بیانیه‌ای صادر و دوباره بر کذب بودن خبر سیلی زدن به سرباز وظیفه ناجا تأکید کرد. او مدعی شد بعد از درخواست ورود به خط ویژه این سرباز به وی گفته که «هر خری هست برای خودش هست، من راه نمی‌دهم.» پس از این او اشاره کرده که از ماشین پیاده شده و سرباز دو بار با باتوم خود به او زده و در مقابل وی فقط شانه این سرباز را گرفته و هل داده است. این در حالی است که وی پیشتر به خبرگزاری «صدا و سیما» گفته بود که در این صحنه نه تنها هیچ برخوردی با سرباز ناجا نداشته بلکه حتی از ماشین هم پیاده نشده است. عنابستانی همچنین نوشته که بعد از «جوسازی سرباز» و ایجاد تشنج در صحنه، برخی افراد شیشه اتومبیل او را هم شکسته‌اند. نماینده سبزوار همچنین مدعی عذرخواهی معاون عملیات پلیس راهور و قول سردار اشتری به او برای برخورد با متخلفان شده است.

عنابستانی در پایان بیانیه‌اش خطاب به نمایندگان مجلس نوشته که «اگر از حیثیت این همکار کوچک‌تان که همچون شما شأنیتی در این کشور جز خادمی و نمایندگی از مردم ندارد دفاع نشود تردید نکنید که این آخرین مورد نیست و بعد از این نمایندگی مردم جز اسباب تمسخر و هتک حرمت توسط سایرین چه اصحاب قدرت و ثروت و... نخواهد بود.»
در آن سو هم دیروز همزمان اولین اظهارات سرباز ناجا و خانواده‌اش در رابطه با همین ماجرا منتشر شد. عابد اکبری، سرباز راهور ناجا خود درباره این ماجرا به «اعتماد آنلاین» گفته است: «من می‌دانستم که قانون چیست و آنجا بودم تا وظیفه‌ام را انجام دهم. برای اجرای قانون هم از هیچ کسی نمی‌ترسیدم. تقدیر و تشکر می‌کنم از مسئولانی که از من حمایت می‌کنند.» او گفته تا دیروز کسی از مجلس با وی تماس نگرفته اما تأکید کرده «نیروی انتظامی لحظه به لحظه همراه کارهای من است.» علی اکبری، پدر این سرباز وظیفه هم که بابت همین موضوع از آمل به تهران آمده، گفته است: «ماجرا خیلی ناراحت‌کننده بود.

اینکه فرزندت را بزرگ کنی. سعی کنی درست تربیت شود. درس بخواند و برای کشورش به سربازی برود. در تمام این سال‌ها کنارش باشی و برخورد فیزیکی با او نکنی، آن وقت یک نماینده مجلس، که قرار است وکیل من و بقیه مردم در آن مجلس باشد، به جای حمایت، دست روی او بلند کند، اتفاق ناراحت‌کننده‌ای است.» او ادامه داده: «در این روزها چندین نفر از دوستان و آشنایان ما تماس گرفته‌اند و به خاطر تربیت چنین پسری از ما تقدیر کرده‌اند.» اما مادر این سرباز وظیفه هم در گفت‌وگو با سایت «دیدبان ایران» گفته است: «من به کار پسرم که برای اجرای قانون جلوی تخلف را گرفته و در این راه سیلی هم خورده است افتخار می‌کنم اما شبی که این خبر را شنیدم از گریه نتوانستم بخوابم. اگر یک ملت هم از  پسرم حمایت کنند باز کسی باید مادر باشد تا بتواند درد کتک خوردن فرزندش را در شهر غریب  درک کند.»



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها