کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روحانی: اگر برجام نبود صندوق توسعه پولی نداشت


کد خبر : ۷۹۸۳۳پنجشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴:۱۴۴۸۶۹ بازدید

رئیس‌جمهور گفت: دولت دوازدهم مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند. این دولت در بسیاری از پروژه‌ها شرایط را آماده می‌کند که تکمیل آن ...
روحانی: اگر برجام نبود صندوق توسعه پولی نداشت روحانی: اگر برجام نبود صندوق توسعه پولی نداشت

رئیس‌جمهور گفت: دولت دوازدهم مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند. این دولت در بسیاری از پروژه‌ها شرایط را آماده می‌کند که تکمیل آن بدست دولت سیزدهم انجام شود.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در مراسم بهره‌برداری از طرح‌های ملی وزارت نفت، گفت: پالایشگاه بیدبلند خلیج فارس پروژه بسیار مهمی است که برای ما افتخار آفرین است. از ابتداء سال تا امروز 11 پروژه مهم پتروشیمی افتتاح شده است و امیدواریم 6 پروژه دیگر هم در مسیر افتتاح باشد.

وی افزود:‌ مساله گاز فلر بسیار مهم بود چرا که یک سرمایه ملی می سوخت و از بین می‌رفت. در این که گازهای فلر را جمع کنیم از روزهای اولیه دولت یازدهم در سفری که با آقای زنگنه به منطقه بوشهر و عسلویه داشتیم در هواپیما مفصل در این زمینه با او  صحبت کردم و قول دادند در این دولت این گازها جمع می‌شود که خبر خوشحال کننده بود. و آن چیزی که ما سالانه دنبال می کردیم امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد:  همینطور که این دولت دارد فعالیت را  انجام می دهد همزمان مسیر را برای دولت بعدی هموار می‌کند که کار مهم ما است لذا در بسیاری از پروژه ها شرایط را آماده کنیم که تکمیل آن بدست دولت سیزدهم انجام بگیرد.مردم  امیدوار باشند ظرف دوسال آینده همه مشعل‌هایی که امروز گازهای ما سوزانده می شود هم محیط زیست را آزار می دهد و هم سرمایه ما از بین می رود به طور کامل جمع آوری می‌شود.

وی افزود: این افتتاح در حالی صورت می‌گیرد که آنهایی که مدعی بودند که می‌توانتد کمر ملت ایران را در برابر استبداد و قلدری خم کنند و این همه مدعی بودند و توطئه کرده بودند شکست خوردند و  الحمدالله در روزی این پروژه بزرگ افتتاح ‌شود که آنها دیگر نیستند  و با ذلت و سرافکندگی سرنگون شدند و روزهای پایانی عمر منحوسشان مشخص شد که از آغاز ضد دموکراسی و ضد پارلمان بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها