کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین جزئیات از کشته شدن رئیس سابق اداره محیط ‌زیست دماوند


کد خبر : ۷۹۶۴۰پنجشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵:۴۰۱۷۷۲ بازدید

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره کشته شدن رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند ارائه کرد.

«سرهنگ جمشید محبت‌خانی» فرمانده یگان حفاظت محیط زیست سازمان حفاطت محیط‌زیست درباره کشته شدن رئیس سابق اداره محیط زیست دماوند گفت: ایشان شب گذشته از روستایشان با ماشین شخصی و تنها به سمت دماوند می‌آمده که این حادثه اتفاق می‌افتد.

وی ادامه داد: متاسفانه حدود ساعت ده و نیم شب بود که با من تماس گرفتند و گفتند عباس میرزا کریمی توسط افراد ناشناس مورد تیراندازی واقع شده و در این حادثه زخمی شده است.

محبت‌خانی افزود: بعد از این اتفاق بلافاصله ماجرا پیگیری شد و ایشان را به بیمارستانی در دماوند منتقل کردند، اما در نهایت به دلیل شدت جراحت ایشان فوت کردند.

او در مورد دستگیری عامل یا عاملان این حادثه افزود: دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در صحنه حضور پیدا کردند و توسط دادستانی دستوراتی داده شد که در حال پیگیری هستند و هنوز فردی در این ارتباط دستگیر نشده است.

معرفی چند مظنون از سوی خانواده مقتول

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست، نیز در این باره گفت: حدود ساعت ده و نیم سه شنبه شب از این ماجرا با خبر شدم و  بلافاصله موضوع را پیگیری کردم که  مشخص شد مهاجم یا مهاجمان با بیش از 10 گلوله  خودروی مرحوم میرزا کریمی را به رگبار بسته اند.  پس از آن دستگاه قضایی، انتظامی و امنیتی در صحنه حضور پیدا کردند و موضوع از سوی دادستانی پیگیری شد اما هنوز ضاربان این جنایت شناسایی نشده و انگیزه آن‌ها مشخص نیست، اما شکارچیان غیرمجاز و قاچاقچیان اسلحه مظنونان اصلی این جنایت هستند.

وی در ادامه افزود: خانواده این فرد چندین مظنون را به پلیس معرفی کرده اند که این افراد به دادسرا احضار شدند و تحت بازجویی قرار گرفته اند و ما تا زمانی که اطلاعات تکمیل نشود نمی‌توانیم اظهارنظری بکنیم. برخی از گزارش ها حاکی  است دقایقی پس از این حادثه خواهرزاده مقتول که به طور اتفاقی در حال عبور از آن مسیر بوده خودروی دایی خود را دیده و با مشاهده این حادثه  وی را که بشدت زخمی شده بود به بیمارستان منتقل کرد اما وی جان باخت.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها