کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فاصله قیمت کارخانه محصولات سایپا تا حاشیه بازار کاهش یافت


کد خبر : ۷۹۲۷۰یکشنبه، ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳:۱۹۱۶۷۷۵ بازدید

باقری گفت: برنامه قرعه کشی به مرور حذف می‌شود تا مردم بدون انجام قرعه کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودرو مورد علاقه خود کنند.

مجید باقری قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: در سایپا علی رغم وجود مشکلات جدی از جمله تحریم‌ها، با همت کارگران مولفه‌های جهش تولید را محقق کرده‌ایم.

او گفت: تعهدات معوق روند خوبی دارند. قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا با حاشیه بازار تفاوت کمی دارد و این تفاوت کم به دلیل افزایش عرضه محصولات است. اکنون برای نخستین بار ۲ مورد از مواردی که جزو قرعه کشی بود از رده خارج می‌شوند.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: تمام ثبت نام کنندگان وانت ۱۵۱ و نیسان تک سوز آپشنال بدون قرعه کشی برنده هستند و سهمیه ظرفیت و رزرو برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است.

به گفته این مقام مسئول تمام خریداران این ۲ خودرو پس از اتمام قرعه کشی می‌توانند اقدام به واریز وجه کنند و تمام آن‌ها برنده هستند. بدین ترتیب به مرور زمان قرعه کشی از برنامه‌ها حذف می‌شود و مردم بدون انجام قرعه کشی از طریق سایت رسمی اقدام به خرید خودروی مورد علاقه خود می‌کنند.

باقری افزود: برخی از افراد به دلایل مختلف انصراف از خرید خودرو می‌دانند، مجوز کمیته خودرو را اخذ کردیم و رزرو را به میزان ۲۰۰ درصد افزایش دادیم.

او گفت: موضوع شماره گذاری محصولات سایپا مطرح بود که حدود ۳ ماه است شماره گذاری متوقف شده و اکنون با پیگیری‌ها این خودرو‌ها شماره گذاری خواهند شد و طی دیروز و امروز یک هزار و ۵۰۰ خودرو شماره گذاری شده است.

قائم مقام فروش گروه خودروسازی سایپا تشریح کرد: امروز برای ۱۹ هزار خودرو قرعه کشی را برگزار خواهیم کرد و مردم با زمان تعیین شده ۵ روز کاری می‌توانند وجه لازم را تکمیل کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها