کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لیست قدرتمندترین شخصیت های جهان در سال 2014


کد خبر : ۷۸۹۳شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۴:۵۹۸۷۲۳ بازدید

نشریه‌ آمریکایی فوربس با انتخاب ولادیمیر پوتین به عنوان بانفوذترین چهره سال 2014 ، سه مدیر کمپانی‌های مایکروسافت و گوگل را هم جزو 10 چهره بانفوذ آورد.

در حالی نشریه فوربس قدرتمندترین شخصیت جهان در سال 2014 را ولادیمیر پوتین معرفی کرده که نگاهی به جدول قدرتمندترین اشخاص نشان از این دارد که چهره فناوری محور هم در میان بانفوذترین اشخاص حضور دارد.

فوربس لیست 72 شخصیت قدرتمند جهان در سال 2014 را منتشر کرد. در این لیست ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در رتبه‌ی اول قرار دارد. بیل گیتس نیز از دنیای فناوری رتبه‌ی هفتم را کسب کرده است.

امسال نیز طبق روال هر ساله، این نشریه از میان مدیران سازمان‌ها، سران کشورها، کارآفرینان و چهره‌هایی که منجر به اثرگذاری در جهان شده‌اند 72 چهره قدرتمند دنیا را معرفی کرده است.در لیست منتشر شده، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه جایگاه نخست را از آن خود کرده و ثروتمندترین شخصیت آمریکا یا همان موسس مایکروسافت هم در جایگاه هفتم ایستاده است.

علاوه بر بیل گیتس که در جایگاه هفتم دیده می‌شود، لری  پیج و سرگئی برین بنیانگذاران گوگل هم به صورت مشترک در رتبه نهم قرار گرفته‌اند . فوربس علاوه بر قدرت نفوذ جهانی، ثروت افراد و درآمد کمپانی‌ها را هم به عنوان معیاری مجزا برای انتخاب 72 چهره بانفوذ دنیا لحاظ کرده است.


jr6d2w6tptaa5ec05z0v.png



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها