کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خدمت اینترنت بانک در خارج از ایران جواب نمی دهد !


کد خبر : ۷۸۹۲شنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹:۵۷۴۵۵۱ بازدید

آیا خدمت اینترنت بانک که توسط بانک ها و موسسات مالی و اعتباری ارائه می شود در خارج از کشور نیز کارایی دارد؟

بانک ها و موسسات مالی و اعتباری در کشور خدمات متنوعی نظیر اینترنت بانک، تلفن بانک، همراه بانک و بانکداری بر مبنای USSD ارائه می دهند.

اما سوالی که مطرح می شود این است که آیا خدمات فوق و از جمله اینترنت بانک در خارج از کشور نیز ارائه خدمات می کند یا خیر؟نکته ای که ممکن است تاکنون از آن اطلاع نداشته باشید این است که برخی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری خدمت اینترنت بانک را فقط در داخل کشور ارائه می دهند.

در نگاه اول به نظر می آید که بانک و موسسه ای که خدمت را تنها در داخل کشور ارائه می دهد خدمتی ناقص به مشتریان خود می دهد و باید در خارج از کشور نیز بتواند از اینترنت بانک استفاده کند.

اما هستند بانک ها و موسساتی که به علت امنیت بیشتر این خدمت را به اینگونه ارائه می دهند که تنها در داخل کشور بتوان از آن استفاده کرد.به عبارت دیگر اگر از آی پی کامپیوتری در خارج از ایران به سایت اینترنت بانک مراجعه شود با عدم ارائه خدمات مواجه می شود.

برخی از بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای امنیت و محافظت از حمله هکرهای خارجی درهای ورود به اینترنت بانک را از خارج از کشور بسته اند.برخی از کاربران بانک های داخلی در خارج از کشور در تماس با ما از کار نکردن اینترنت بانک گلایه مند هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها