کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیش‌نویس دستورالعمل جدید خدمات پس از فروش خودرو


کد خبر : ۷۷۳۷جمعه، ۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸:۱۲۳۳۸۶ بازدید

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو از تدوین پیش نویس بازنگری در دستورالعمل شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو خبر داد.

عباسعلی غیاثی اظهار کرد:‌ در حدود یک سال اخیر تدوین دستورالعمل بازنگری در شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش‌ خودروها در دستور کار قرار داشت.

وی با بیان این‌که چند روز قبل پیش نویس این دستورالعمل به تدوین نهایی رسید، خاطرنشان کرد: در این دستورالعمل جدید چهارمین بازنگری در دستورالعمل اولیه شرایط و ضوابط خدمات پس از فروش صنعت خودرو محسوب می‌شود.

دبیر انجمن صنفی شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو ادامه داد: این پیش نویس با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و همچنین این انجمن و شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پس از فروش خودروسازان تدوین شده است.

غیاثی افزود: در دستورالعمل جدید، ضوابط خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه‌تر شده و با اجرای آن افزایش سطح کیفی خدمات را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان این‌که این دستورالعمل برای تایید نهایی به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال شده است تصریح کرد: امیدواریم با اجرایی شدن آن شاهد رشد کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان در این حوزه باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها