کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جهت دریافت الحاقیه بیمه اقدام کنید


کد خبر : ۷۷۰۶چهارشنبه، ۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸:۱۶۴۰۷۵ بازدید

داوود محمدی کارشناس بیمه با آغاز ماه محرم به بیمه شدگان توصیه کرد:برای دریافت الحاقیه بیمه نامه شخص ثالث اقدام و سقف بیمه نامه خود ...

داوود محمدی کارشناس بیمه با توجه به فرا رسیدن ماه حرام گفت: در سال جاری نرخ دیه در ماه‌های حرام 200 میلیون تومان است بدین ترتیب  از شهروندان می‌خواهیم حتماً الحاقیه بیمه‌نامه شخص ثالث را تهیه کنند تا از پوشش کامل برخوردار شود.

وی در ادامه نرخ دیه در ماه‌های عادی سال جاری را 150 میلیون تومان و در ماه‌های حرام یک‌سوم به قیمت دیه پایه افزایش و محاسبه می‌شود، تصریح کرد: ماه‌های رجب، ذی‌القعده، ذی‌الحجه و محرم ماه‌های حرام بشمار می‌آیند؛ و در سال 1393 طبق مصوبه بیمه مرکزی در این ماه‌ها نرخ  دیه هر فرد تا 200 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. در ضمن ماه‌های رمضان و صفر شامل ماه‌های حرام نمی‌شود. 

محمدی افزود: بیمه مرکزی هر سال متناسب با افزایش نرخ دیه جدول جدید بیمه شخص ثالث را به‌منظور پوشش کامل بیمه‌نامه به شرکت‌های بیمه‌ای ابلاغ می‌کند و به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم سقف بیمه‌نامه خود را کامل و الحاقیه دریافت کنند.

این کارشناس بیمه بیان کرد: درصورتی‌که الحاقیه افزایش تعهدات بیمه شخص ثالث تهیه نشود، شرکت بیمه خسارت زیان دیدگان را حداکثر تا میزان مندرج در بیمه‌نامه پرداخت می‌کند و باقیمانده خسارت را باید مقصر حادثه (بیمه‌گذار) پرداخت کند که در سال جاری حداقل به میزان 48 میلیون تومان به ازای هر نفر (فاصله 152 تا 200 میلیون تومان) بر عهده بیمه‌گذار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها