کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازداشت مأمور کلانتری در پرونده مرگ مرد مشهدی


کد خبر : ۷۷۰۵۹سه شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳:۵۱۹۴۵ بازدید

بازپرس دادسرای نظامی خراسان رضوی دستور بازداشت مأمور کلانتری در پرونده مرگ جوان مشهدی را صادر کرد.

بازپرس دادسرای نظامی خراسان رضوی دستور بازداشت مأمور کلانتری در پرونده مرگ جوان مشهدی را صادر کرد.

به‌گزارش برنا، مهدی اخلاقی، دادستان نظامی خراسان اعلام کرد: مأمور متخلف در ماجرای مشهد با قرار بازپرس دادسرای نظامی بازداشت شد. از دو مأمور دیگر کلانتری هم که مقتول را به کلانتری منتقل کرده‌اند، تحقیق شده است. از شهود و مطلعان نیز در حال تحقیق هستیم تا حقیقت ماجرا روشن شود.این در حالی است که دستور نمونه‌برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی نیز صادر شده است.
روز 27 مهر گزارش یک درگیری خانوادگی به مأموران کلانتری کاظم آباد مشهد اعلام شد. وقتی مأموران به محل رفتند مشخص شد داماد یک خانواده که اعتیاد به مواد مخدر نیز داشته به خانه پدرزنش رفته و با شکستن شیشه‌های در خانه و خسارت به خودروی آنها ایجاد مزاحمت و درگیری کرده است. بدین ترتیب مأموران کلانتری مرد جوان را دستگیر و به یک میله آهنی در کوچه دستبند زدند. اما بر اساس تصاویر فیلمی که از این ماجرا در فضای مجازی منتشر شده مأمور پلیس با شوکر به بدن این مرد زده و به گفته شاهدان و برادرش به‌صورت وی اسپری فلفل نیز زده‌اند که حالش بد شده و قبل از رسیدن به بیمارستان جان باخته است.
بدین ترتیب با مرگ مرد جوان خانواده وی شکایت کرده و خواهان رسیدگی به این ماجرا و روشن شدن علت مرگ وی شدند و پرونده‌ای در دادسرای نظامی تشکیل شده است.
سردار «محمد کاظم تقوی» فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی در این باره گفت: پس از انتشار فیلم این درگیری در فضای مجازی دستور ویژه به رئیس بازرسی پلیس استان برای پیگیری سریع پرونده و روشن شدن چرایی و علت آن صادر و تحقیقات آغاز شده است. پلیس مقید به اخلاق مداری و قانون محوری است و احقاق حقوق شهروندان را وظیفه و تکلیف خود می‌داند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها