کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جدید برخی از خودروها در بازار امروز چهارشنبه


کد خبر : ۷۶۹۱۷چهارشنبه، ۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴:۵۷۴۴۷۲۷ بازدید

در پی کاهش نرخ ارز، قیمت‌ها در بازار خودرو نیز کاهشی شد به طوری که امروز قیمت خودروهای داخلی 10 تا 20 میلیون تومان ارزان شدند.
قیمت جدید برخی از خودروها در بازار امروز چهارشنبهقیمت جدید برخی از خودروها در بازار امروز چهارشنبه

به دنبال کاهشی شدن نرخ دلار و یورو در بازار، قیمت خودرو نیز در بازار رو به کاهش گذاشت. در حال حاضر تعداد فروشندگان خودرو در بازار بیشتر از میزان تقاضای خرید است اما در مجموع معامله‌ای صورت نمی گیرد، در عین حال وضعیت بازار خودرو طوری است که قیمت ها چندان باثبات نیستند و به عنوان مثال برای خودرویی مانند پراید 131 قیمت بین 107 تا 112 میلیون تومان اعلام می شود. 

سعید موتمنی، رئیس اتحادیه نمایشگاه داران اتومبیل در این مورد به فارس گفت: با افت قیمت ارز، قیمت ها در بازار خودرو نیز کاهشی شده هرچند خرید و فروشی صورت نمی گیرد.

علیرضا پورحسنی یکی از فعالان خودرو نیز در این مورد به ما گفت: تا دیروز بازار خودرو در مقابل کاهش قیمت‌ها مقاومت می‌کرد اما امروز شاهد کاهش قابل توجه قیمت ها در این بازار هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بحث دلار 26 هزار تومانی در بازار مطرح است که اگر این رقم محقق شود قیمت خودرو در بازار کاهش چشمگیری خواهد داشت.

فرهاد منادی، یکی از خریداران خودرو نیز در این مورد گفت: چند وقتی است که قصد داشتم یک دستگاه پراید خریداری کنم اما قیمت ها در بازار مدام در حال افزایش بود و به سطحی رسیده بود که توان خرید نداشتم.

وی ادامه داد: به توصیه دوستانم دست نگه داشتم و صبر کردم تا قیمت در بازار کاهش یابد، در عین حال در قرعه کشی خودروسازان نیز شرکت کردم که البته برنده نشدم.

هم اکنون در بازار خودرو، پراید 131 با قیمتی حدود 110 میلیون، پارس ال_ایکس 286 میلیون، 405 SLX حدود 218 میلیون، 207 اتوماتیک 490 میلیون، 206 تیپ 2 حدود 210 میلیون، 207 دستی حدود 335 میلیون، دنا معمولی 295 میلیون، سمند دوگانه سوز حدود 270 میلیون و پژو 405 دوگانه حدود 218 میلیون قیمتگذاری شدند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها