کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رکود بازار مسکن گریبانگیر مشاوران املاک شد


کد خبر : ۷۶۸۴سه شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶:۴۳۴۳۹۶ بازدید

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک تهران از انصراف شماری از مشاوران املاک مستاجر از شغل خود به دلیل رکود بازار مسکن رکود خبر داد.

رکود بازار مسکن که از خردادماه سال گذشته آغاز شده وارد هفدهمین ماه شد. این وضعیت که در ماه‌های گذشته شدت یافته شرایطی مناسبی برای ورود به بازار مسکن به‌وجود آورده، چراکه قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته همچنان روند نزولی به خود گرفته است.

در حال حاضر مالکان با 5 تا 10 درصد پایین‌تر از قیمت بازار واحدهای خود را برای فروش عرضه می‌کنند، اما این تخفیف‌ها نیز تاثیر چندانی بر بازار مسکن نگذاشته و آمار خرید و فروش در ماه‌های اخیر تغییر چندانی نکرده است.

از سوی دیگر گرچه برخی کارشناسان و دست‌اندرکاران بازار مسکن نیز پیش‌بینی می‌کردند با افزایش وام مسکن، بازار از رکود خارج شود اما این اتفاق نیز روی نداد تا رئیس اتحادیه مشاوران املاک تهران  از انصراف شماری از مشاوران املاک مستاجر از این شغل خبر دهد.

عقبایی با اشاره به اینکه تعداد انصرافی‌های مشاوران املاکی که دارای جواز هستند در شهر تهران افزایش پیدا کرده افزود:  بخشی از مشاوران املاک که مستاجر هستند و درآمدی برای اجاره بها ندارند به دلیل اینکه در بازار مسکن رکود ایاد شده است انصراف داده اند.

وی تصریح کرد: امسال به همان تعداد از مشاوران املاکی که انصراف دادند، ورودی مشاورین املاک داشتیم و تعداد انصرافی ها با ورودی هایمان تقریبا برابر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها