کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصویر اسمارت فون‌های ال جی و ایسوس


کد خبر : ۷۶۱۱شنبه، ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۰:۳۰۴۱۸۱ بازدید

دو کمپانی ال جی و ایسوس به عرضه محصولات جدیدی مانند تلفن‌های همراه و فناوری‌های پوشیدنی تا پایان هفته آینده خواهند پرداخت که می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کند.

دو کمپانی ال جی و ایسوس محصولات جدید خود را تا قبل از پایان سال میلادی جدید روانه بازار فناوری می کنند که در این مطلب به معرفی آنها پرداخته می شود.

* LG F490L Liger

پیش بینی می شود اسمارت فون جدید ال جی با نام LG F490L Liger تا اواخر اکتبر(هفته جاری) به بازار فناوری ارائه شود. این اسمارت فون جدید دارای ویژگی های متفاوتی است که می تواند نگاه های بسیاری را به خود جلب کند. این اسمارت فون جدید با عنوان Liger با صفحه نمایش 5.9 اینچی full HD رزولوشون 1080 p ، حافظه رم 2 گیگا بایتی و حافظه داخلی 32 گیگا بایتی و مجهز به باطری 3000 میلی آمپر است.
 


این محصول جدید به LG G3شباهت دارد. دوربین پشتی این تلفن همراه جدید 13 مگاپیکسل و دوربین جلویی نیز 2.1 مگا پیکسل است. این اسمارت فون مجهز به پردازنده هشت هسته ای NUCLUN است.
 


این پردازنده دارای دو چهار هسته ای مجزا است و اولین گوشی هوشمند ال جی است که با این پردازنده ارائه خواهد شد. پس باید منتظر محصول متفاوتی از این کمپانی بود.


* دو محصول جدید ASUS

ایسوس به معرفی دو محصول جدید تا اواخر هفته خواهد پرداخت. تلفن همراه جدیدی با عنوان ZenFone و ساعت هوشمند متفاوت ZenWatch .

دو محصول جدید تا 28 اکتبر (هفته جاری) روانه بازار فناوری می شوند اما هنوز اطلاعات دقیق و مشخصی از این دو محصول جز تصاویر اولیه ای از آنها منتشر نشده است.

تلفن همراه جدید ایسوس ZenFone
 

a0konhl5kskjzv7xt31n.jpg


ساعت هوشمند و متفاوت ZenWatch
 

o8b133sqrsrwre5eexn2.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها