کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت و مشخصات میتسوبیشی اوتلندر در ایران


کد خبر : ۷۵۸۰پنجشنبه، ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲:۳۰۲۹۱۶۶ بازدید

مدیر فروش آرین‏ موتور پویا روز گذشته در مراسم رونمایی از دو محصول جدید میتسوبیشی قیمتی باورنکردنی را برای فروش سری اول این شاسی بلند متوسط ...
قیمت و مشخصات میتسوبیشی اوتلندر در ایرانقیمت و مشخصات میتسوبیشی اوتلندر در ایران

رضا مزینانی ؛ مدیر فروش آرین‏ موتور پویا روز گذشته در مراسم رونمایی از دو محصول جدید میتسوبیشی قیمتی باورنکردنی را برای فروش سری اول این شاسی بلند متوسط در ایران اعلام کرد .

در حالی که در بازار شاسی‏ بلند های متوسط ایران هیوندای سانتافه حدود 198 میلیون‏ تومان و تویوتا RAV4 حدود 205 میلیون‏تومان  قیمت دارد ؛ آرین‏ موتور برای مدل 2014 این خودرو قیمت 172.9 و برای مدل 2015 قیمت 179.9 میلیون تومان را اعلام کرده است .

این شاسی بلند از پیشرانه 2.4 لیتری با حداکثر توان 170 اسب بخار بهره می‏برد و به صورت دو دیفرانسیل (4WD) به بازار ایران عرضه خواهد شد . گیربکس این مدل از نوع اتوماتیک CVT با قابلیت تعویض دستی است و حداکثر گشتاور آن به 232 نیوتون‏ متر می‏رسد . اوتلندر شاسی ‏بلندی زاپنی است که خصوصیات آفرودی آن برای ما ایرانیان پیش‏تر در مدل پاجرو لمس شده است . حداکثر سرعت اوتلندر به 190 کیلومتر در ساعت می‏رسد و شتاب آن برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر در ساعت 10.8 ثانیه است که رقمی حدود 1 ثانیه کمتر از دیگر رقبا را نشان می‏دهد . مصرف ترکیبی این شاسی‏ بلند 9.3 لیتر در 100 کیلومتر است و ترمز های در جلو و عقب از نوع دیسکی هستند . اوتلندر علاوه بر بهره گیری از سیستم های ترمز ABS و EBD به سیستم کنترل فعال پایداری ASC و کنترل کشش TCL نیز مجهز است و برای کنترل حرکت در سطوح شیب‏دار از ترمز کمکی HSA نیز بهره می‏برد.

سیستم 4WD این خودرو قابلیت انتخاب از بین 3 وضعیت اکو ، نرمال و قفل را فراهم می‏کند و این تغییرات از روی داشبورد قابل اجرا هستند. رینگ‏های این خودرو از نوع 18 اینچی آلومینیومی است .

دو مزیت اوتلندر که این خودرو را از رقبایش متفاوت می‏کند بهره گیری از 7 صندلی در برابر سانتافه و RAV4 با ظرفیت 5 سرنشین است که در عین حال وزنی حدود 200 کیلوگرم سبک‏تر از رقبایش را در اختیار دارد و شتاب آن نیز نسبت به رقبا قابل توجه‏تر است .

همچنین سیستم صوتی حرفه‏ای 710 واتی این خودرو با برند معتبر RockFord Fosgate و بهره گیری از 8 بلند گو ( 6 باند و 2 تیوتر) در زمره تجهیزات متفاوت این خودرو به شمار می‏رود.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‏توان به موارد زیر اشاره کرد :

کروز کنترل ، سیستم ورود و خروج بدون سوییچ Keyless ، استارت دکمه‏ای starter ، آنتن سقفی ، چراغ‏های زنون جلو ، شوینده چراغ‏ها روی سپر جلو ، فرما نبا روکش چرمی و قابلیت کنترل سیستم صوتی از روی آن ، سنسور روی سپر عقب ، سانروف ، صندلی های تمام چرم با تنظیم الکترونیکی صندلی راننده ، نمایشگر 7 اینچی لمسی با دوربین عقب ، پدل شیفتر های تعویض دنده از پشت فرمان ، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با قابلیت تنظیم مجزای دما برای راننده و سرنشین و سیستم اتصال تلفن همراه از طریق هندزفری بلوتوث و قابلیت کنترل آن از روی فرمان


ewojw47697dklds3x7up.jpg

jg004fkt1p1w1pna9gkz.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها